Hoi, Ik heb jullie mening gevraagd over Felix. De reacties zijn verschillend. Wat voor ons belangrijk is dat ons kindje niet gepest wordt vanwege zijn naam. Nu kwam mijn man met de naam Eric aanzetten. Op zich een leuke naam maar ik ken heel veel mensen die deze naam dragen. Ik heb wel de indruk dat het nu een minder populaire naam is geworden maar toch. Zouden jullie Eric eerder kiezen dan Felix?
Bij felix denk ik ook aan een kat, maar ik vind het wel een stoere naam hoor. Eric vind ik leuker met een k: Erik....Staat naar mijn idee net iets stoerder.
hey hey Felix is niet helemaal mijn smaak, maar wel een vlotte stoere naam. Eric vind ik echt geen leuke naam (sorry) ik vind het een ouderwetse naam. Maar dat is mijn mening hoor!! Hebben jullie nog meer namen op jullie lijstje staan??? liefs
Eric vind ik een naam van alle tijden. Ik vind juist met een C wat mooier dan met een K . Felix vind ik wat minder.
Verrassend voor mij dat jullie Eric ouderwets vinden! Wij hebben inderdaad nog een paar namen om over na te denken: Jonah Yannick Alec Ian Staan er leuke tussen? Nieuwe suggesties zijn uiteraard ook welkom! Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes.
Jah... sorry is mijn persoonlijke mening. maar je hebt een leuk lijstje! Ik vind Ian (engelse uitspraak) echt heel leuk!!!! Kian/Kyan is ook een leuk alternatief. Alec en Yannick vind ik ook wel leuk! Of: Dex Lenn Enzo Dean Finn Vince sem Deon Dyon/Dyen Kan ff niet zo snel meer verzinnen, misschien heb je er wat aan? succes!! liefs
Felix vind ik echt helemaal niets, Eric, mwah, maar dan weet je nu al dat je kind de rest van zijn leven zijn naam moet gaan spellen en verbeteren. Ik vind Yannick leuk
Nee Eric is echt niet oudewets ik vind hem juist leuk.Je hoort de laatste tijd steeds meer namen die nu misschien een beetje oudwets zijn maar steeds hogerop in de top 10 komen.Kijk maar naar de naam Noortje of Sofie en Ruben is ook geen nieuwe naam... Maar het zijn wel allemaal hele leuke namen!!
Eric kan prima, maar zou niet op mijn lijstje staan. Felix ook niet, maar ik vind het wel leuk! Helemaal geen moeite met associaties als kattenvoer. Misschien komt dat omdat ik ook een Felix ken! Yannick vind ik een mooie naam! Maar wel je eigen gevoel opvolgen he! namen zijn nou eenmaal heel smaakgevoelig!
Erik en Felix staan ook op onze lijst, net als; Viktor, Tom, Cezar, Floris, Leon, Jazz. Wij hebben al 2 zonen met de namen Max en Bruce.
Als ik tussen Eric en Felix zou moeten kiezen zou ik dan nog voor Felix gaan, al heb je dan inderdaad nog de verwarring met ja de katten...
Wij zijn ondertussen uit dat het toch geen van beiden wordt. Wij hebben te veel twijfels en dan moet je het niet doen. Yannick vind ik zelf heel mooi maar mijn man moet dan aan Yannick Noah denken Het is al moeilijk genoeg, maakt hij het nog ingewikkelder! Wel hebben wij nog drie Bretonse namen op het lijstje gezet: Renan Gwendal Gael