Top thanks! Merijn vind ik ook echt heel leuk alleen die heeft niet mn eerste voorkeur omdat een achterneef Marijn heet (heb er geen contact mee) en met zn moeder (tante dus) ook eigenlijk niet, zie haar enkel bij familiebijeenkomsten of begrafenissen ofzo....maar lijkt me een beetje raar, niet? Al hebben de namen wel beiden een andere betekenis.
Achterneef is wel ver weg hoor.. en al helemáál als je er toch eigenlijk nauwelijks contact mee hebt. Misschien was t nog wat anders als het een unieke naam was geweest (zo van: die moet je haast wel van je achterneef "gepikt" hebben), maar dat is met zowel Marijn als Merijn niet het geval. PS: ik had zelf Merijn geheten als ik een jongen was geweest
Oooo wat leuk!! Ik vind t echt een leuke naam, maar ik twijfel dus nu omdat t in de familie voor komt. Moet mn moeder eens vragen wat ze ervan vindt. Zij heeft ook geen contact met hem zelf. Maar wel met haar half-zus. Niet zo heel regelmatig maar toch.. Dankje voor je reactie !
Help! Mijn man en ik komen er maar niet uit... We hebben echt diverse meningen. Mijn voorkeur gaat nu uit naar Morris of Sem. Mijn man vind ze wel oke, maar nog niet de naam. Hij vindt de naam winston geweldig. Maar ik vind die naam echt niet leuk, ook niet passend voor de tijd van nu eerlijk gezegd. En niet passend bij onze dochter. Hij blijft er over bezig dat ik er nog maar eens over na moeten denken, maar ik vind het gewoon geen echt leuke naam. Heb al vele namensites bezocht, mijn man daarentegen doet helemaal niks dus de suggeties komen vooral bij mij vandaan. Heeft iemand nog ideeen? Mijn man vindt engelse namen wel mooi, ik ben meer van de korte nederlandse namen..er moet toch een middenweg zijn
Winston vind ik persoonlijk van alle tijden. Maar als jij m 100% niks vind dan is dat gewoon een overduidelijke nee. Zo komt hier Raphaël er niet door. Vind manlief mooi en ik vind t een naam waarbij ik spontaan kokhalsneigingen krijg. No way dus Morris en Sem vind ik zelf ook 'wel oké', maar meer niet zeg maar Maar naar mijn idee zijn er zát korte namen die zowel nederlands als engels lijken, denk bijvoorbeeld aan: Luuk Milan Wess Finn Mo Paul Sam Mats / Mads Vic Leon Nick Mick / Mik Milo Nico Mart Bart etc.
Raphael vind ik dan best weer mee vallen, zeker met de afkorting Raf. Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen. Van jou lijstje vind ik Fin (of Flyn) ook wel leuk. thanks, zet hem er eens bij.
O ja, thanks! Die hadden we aan het begin van mijn zwangerschap al eens door ons hoofd laten gaan, maar niet meer over gesproken. Ik zet hem erbij !
Ik vind het een mooie naam maarnzo het te man van mn zus ! Mijn man zou trouwens toch nog eens nadenken over morris. Wat vinden jullie van deze naam? Vind m zelf wel stoer, maar soms heb ik het idee dat de naam niet zo gemakkelijk "roept" of ligt dat aan mij?
Morris vind ik heel mooi! Andere suggesties: Dinand Quint Novan / Novin Sid Viggo / Vigo Dean Neal / Neil Evan Ronin / Rodin Ronan / Rodan Mick Lennon Dion / Deon Joren Sef / Sev Ivan Jonah / Joah Nathan Ferron / Ferran / Ferris Kai / Kay Jorne / Jorn Nils Jilles / Jillis Jelt / Jent
Leuk dat je Morris zo leuk vindt, die heb ik geopperd hihi. Ik vind hem dus ook erg leuk en stoer. En niet moeilijk uit te spreken. Nog andere opties: Jake Quinten/Quinn Quince Colin Jamie Ferdi Logan Succes met kiezen!
Ik heb niet echt suggesties voor je, maar herken mezelf heel erg in jou verhaal. Ml hield aan 1 naam vast, vond ik niks, en hij vond dat ik er nog maar eens over na moest denken want dat moest DE naam worden. Vreselijke naam vond ik het. Zijn favoriet was Brent,, die van mij Julan. Hij vond mijn naam vreselijk. Alle verdere suggesties kwamen bij mij vandaan, hij deed verder niks. Ik had al tig sites bezocht, en wist me geen raad meer. Uiteindelijk nu sinds een paar weken een naam gevonden waar we beide achter staan, overigens wel een top 10 naam, maar dat is niet anders. Hopelijk komt het bij jullie binnenkort ook goed, succes!
Precies wat jij beschrijft, zo is het hier ook inderdaad. Alles waar ik mee kom is dan ook weer niet goed. Nu zelfs ook een naam uit de top 10, maar toen zei ie weer dat hij Morris dan toch misschien wel leuk vindt... Ik heb wel gezegd dat ik me graag wil binden aan de naam binnenkort want van dat getwijfel krijg ik alleen maar stress.