Ik was bij Echocentrum Midden-Kennemerland maar ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij een ander echobureau als ik 17 weken en 2 dagen ben omdat ik toch met zekerheid wil weten of ik echt een binkie verwacht
Wel jammer dat je extra een echo pland voor het geslacht en nog geen duidelijkheid hebt is toch zonde geld dan. Je kan ook die eerste terugbellen en aangeven dat je twijfelt..
Hier had ik bij de eerste met 16 weken een echo en bij de 3de met 15.4 dagen. Beide keren liet ze de doorbloeding in de navelstreng zien zodat we zelf ook goed konden zien wat wel of geen navelstreng is. Dit vond ik echt fijn, want je hebt dan toch iets meer zekerheid.
Ja dat heeft zij bij ons dus niet gedaan waardoor ik dus ging twijfelen omdat de echofoto's ook niet super duidelijk zijn vind ik. Bij de echofoto van Lov23 zie je duidelijk een piemeltje met balletjes
Ja ik vindt het ook gekke foto's... Nu heb ik niet de hele e ho gezien natuurlijk... Maar HET bewijs had ze wel beter op de foto kunnen zetten vindt ik