lieve mensen, mijn temperatuur blijft gestaag stijgen.word ik ziek, of weet iemand daar meer over misschien?liefs iris
Nou ik temp. zelf (nog) niet maar volgens mij kan dit betekenen dat je... Zwanger bent??? Spannend hoor !!
Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben. Mijn temp bleef de laatste dagen voor mijn NOD ook licht stijgen. Na eisprong was ie 36,7 - 36,9 en de laatste dagen ronde de 37 en zelfs 1x 37,21. Dus wie weet een goed teken?!! Suc6, charlie
hoi meiden, nou charlie dat klinkt goed. we zullen het dit weekend meten. liefs iris gependelt sonja ; zwanger meisje
hoi mona Ik temp rectaal, iedere ochtend rond 7 uur (+/- 10 min vroeger of later) en voordat ik opsta. Ik ben 14 rondes bezig geweest om zwanger te worden van nr 2. De laatste twee maanden heb ik getempt. Eerder ging mijn temp weer 0,5 naar beneden op dag van ongi, nu bleef ie dus hoog en bleef zelfs licht stijgen! Suc6 allemaal Charlie
hallo, mijn temp blijft ook hoog en stijgt elke dag. In mijn vorige cyclussen was mijn max temp 36,3, deze maand is het van 36,6 naar (vandaag) 37°. Ik denk dat ik overtijd ben. Mijn langste cyclus bedraagt 36 dagen, zit vandaag op dag 40. Voel me wel zwanger, maar heb nog niet getest! Ik sta ook op de site met bruin bloedverlies! Als er iemand mij kan helpen, altijd welkom!! groetjes
Durf nog niet testen!! Misschien is het nog te vroeg en is het dan negatief!! Ik weet het niet goed, zit nog met twijfels doordat ik dat bruin bloedverlies nog steeds heb!!
@ bianca anders wacht je tot het weekend en ga je dan testen tenzij je echt rood verlies krijgt(ongi)
ik heb net een pb'tje gestuurd naar Sonja en zij zegt dat ik nu zwanger ben en dat ik op 20 augustus een posi test zal hebben, dus ik ga wachten tot dan!! De zenuwen gieren door m'n lijf!! Wat spannend. Het zou een lange droomzijn die eindelijk uitkomt!! Mijn man wreef daarnet eens over mijn buik en zei daar zit ons klein miraceltje, ze!! Als het klopt dat ik nu zwanger ben, zou het verwekt zijn op mijn man zijn verjaardag!! Super speciaal!! Jullie horen het zeker van mij als ik iets weet!! Duimen jullie mee voor mij? Ik zal duimen voor jullie!! dikke knuffel Bianca
hoi... jeetje meid wat spannend, maar had je veel bruinverlies?en wanneer was dat dan?maar je kunt toch allang testen.als je zwanger bent ben je lang genoeg onderweg om te testen.ben benieuwd... groetjes iris
dat bruin bloedverlies is begonnen op 2 augustus en is nu nog bezig, maar dat is niet vloeibaar zoals bij je regels en is veel minder. Ik heb hier al constant info gevraagd maar ik krijg nooit een echt antwoord. Ik heb het zelfs bij vraag het aan de verloskundige gezet maar daar krijg ik ook geen antwoord!! DAT doet me dus twijfelen. Ik heb al gehoord dat dit't begin van een zwangerschap kan zijn of het begin van een miskraam. Maar ik krijg nu maar de symptomen! Buikkrampen; een soort pijnlijk rekkend gevoel onderaan en aan de zijkant va m'n buik, soms pijnlijke borsten, moe/futloos, maagzuur (soms), hogere temperatuur dan ooit, emotioneel,... IK WORD ER GEK VAN!! Ik ben super onregelmatig dus ik weet niet ofdat ik nu genoeg overtijd be!!
Als ik kijk naar de heftigheid van je frustratie -die begrijpelijk is maar je niet helpt - zou het me niet verbazen als je lichaam daarom alleen al anders reageert. Niemand hier kan je uitsluitsel geven want het blijft giswerk: Geen van de "symptonen" hoort exclusief bij een eventuele zwangerschap. Alleen met veel geduld en testen, dan heb je zekerheid.
hoi... even denken...dat verlies heb je dus al 2 weken.dat is lang.ben natuurlijk geen arts maar denk gewoon even met je mee,is het net zoveel als afscheiding of ie het meer?vervelend dat je zo onregelmatig bent.dan heb je zo weing houvast.op de een of andere manier lijkt het toch op een zwangerschap en bij een miskraam zou je toch veel meer bloed verliezen?en bij menstruatie zou je temp gezakt moeten zijn,toch? denk aan je,iris