En het wordt; camping Le Pommier in de Ardeche

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Youtan, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    De knoop is doorgehakt. Niet trekken door Europa, maar 'gewoon' één camping voor 3 weken. Hebben we nog nooit gedaan, maar onze dochter is gediagnostiseerd met ITP (auto-immuun ziekte met lage bloedplaatjes) dus we houden het op veilig. Één plek.
    De ardeche schijnt leuke uitwegen te hebben voor leuke uitstapjes en de camping ziet er leuk (hoewel erg groot?) uit.

Wie kent deze camping en de omgeving?

Thanks

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wij zijn er 2 x geweest.
    Wel altijd in het voorseizoen in Juni van 2013 en 2014.

Wij hebben een prima vakantie gehad. Meningen zijn zeer verdeeld over deze Camping. Wij zijn 2x in een huurtent van intercamp geweest en wij vonden het prima. Moet er dan eerlijk bij zeggen dat we Maar 50 euro voor 1 week betaald hadden en geen hoge verwachtingen hadden.

Ja Camping is groot, wij stonden direct tegenover het zwembad.
    Kids waren de laatste keer 4 en 6 en ik vind het geen Camping waar ze alleen naar een speeltuintje ofzo kunnen gaan.
    Camping is 98% nederlands, en kiddies hebben zo contact.
    Helaas door de goedkope vakantieveilingen vouchers is er ook zo´n soort publiek :)

Animatie vonden mijn kinderen leuk.
    Zwembad heel uitgebreid en ook leuk.
    Speeltuintje, kunnen ze alleen onder begeleiding naar toe want je moet een bruggetje over. (riviertje)

Wij zouden voor wat wij betaald hebben zo nog een keer gaan, alleen in het voorseizoen in het hoogseizoen is het volgens mij echt een massa fabriek.

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Dank je. Haha, ik haat massaal en ben ook niet zo van de 98% nederlanders :). En we moeten in het hoogseizoen, ik ben docent.

Het is wel een bewuste keus hoor, we gaan ook naar deze camping voor het zwembad en de kinderanimatie. Mijn dochter is er gek op, knutselen, disco, shows! Helemaal haar ding, hoe slecht 'de shows' ook zijn. We hebben een plek op het E-veld, we hebben een eigen caravan.
    Is de omgeving leuk, want dat is mijn reden. Ik hou van kasteeltjes en middeleeuwse dorpjes en franse avondmarktjes. En kanoen, maar dat komt wel goed.

4. duplo

duplo Lid

17 dec 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben niet fysiek op die camping gestaan. Maar vrienden van ons wel deze zomer. Wij hebben de b&b gepakt die ernaast lag om overdag bij onze vrienden bij hun caravan op apegapen te liggen. Het was zo'n 40 graden in de week dat wij er waren. Niet te doen gewoon. En dan telkens berg op en berg af met kind in buggy als je daar iets wilde gaan doen.
    's Avonds toen we in onze b&b zaten konden we meegenieten van de muziek op de camping. Gelukkig hadden we rolluiken, dus zodra we zelf naar bed gingen hadden we daar geen last meer van.
    Onze kleine vond het helaas ook niet zo leuk, op de uitschieters in het zwembad op de camping en b&b naast dan. Had heeeeeel erg veel last van de warmte.

Maargoed, die warmte hoeft niet altijd zo te zijn, maar dat heeft onze week wel heel erg getekend helaas.

Wij vonden het persoonlijk veel te massaal en als je als Fransman wat te eten wilde bestellen, had je pech. Want het personeel spreekt alleen maar Nederlands. :D

Deel Deze Pagina