Meestal hoor je dat vrouwen een beetje een afkeer van koffie krijgen als ze zwanger zijn. Bij mijn vorige zwangerschap had ik er juist veel trek in! Nu heb ik dit weer, dus ik hoop dat het een goed teken is. (maar ik heb alle verhalen hier zo'n beetje wel gelezen, en ik zie ook hoe vaak iemand dan helemaal niet zwanger blijkt!)
Hoi, Ik heb koffie altijd al lekker gevonden en ik vind het nog steeds lekker en ik ben in week 7, ik heb er geen afkeer van gekregen.
Hoi Annabella, Ik heb dat ook weleens ergens gelezen! Dat ze 's ochtends ineens opstond met ik MOET nu koffie hebben!!! Ik hoop dat het inderdaad een positief teken is voor je! Succes! Hou ons op de hoogte!!!
Ik heb het de laatste 3 maanden ook gehad, maar helaas niet zwanger. Ik duim voor je dat het bij jou wel een teken is. Succes!!
Ik heb nog steeds trek in koffie (net weer eentje op) en een licht 2e streepje op mijn test. (die kunnen vanaf 4 dagen voor je nod) Het is nog wel erg vroeg om te testen vind ik, ik weet dat het zo weer afgelopen kan zijn over 4 dagen. Ook omdat ik een miskraam heb gehad, ben ik erg realistisch, en wacht ik liever eerst even af voordat ik begin te juichen. Maar goed, het streepje staat er, en dat is al heel wat natuurlijk!
Gefeliciteerd, Hier ook nog steeds trek in koffie, drink wel decaf ook al is het maar 1 kopje per dag.
Ik drink vanaf nu 2 kopjes per dag, gewone. Je leest overal dat teveel koffie niet goed zou zijn, maar mijn verloskundige vertelde me bij mijn vorige zwangerschap dat ik daar niet op hoefde te letten, gewoon lekker koffie drinken en ook drop eten als ik daar zin in had. (wel een béétje normaal natuurlijk, geen liters en kilo's) Maar ik doe het toch maar niet en hou me aan 2 kopjes per dag. Edit; bedankt voor je felicitatie
Ik laat het lekker koud worden eerst, als ik het dan drink vind ik het wel lekker. Dit is eigenlijk de manier van koffie van mij maar nu ben ik misselijk na een kopje koffie. Maar zin in thee heb ik helemaal niet...
ik wou dat ik nu zin had in koffie, ik heb er helemaal een afkeer van gekregen en loop nu steeds met hoofdpijn en te gapen (hoezo verslaafd
Annabella, ik ga je gewoon feliciteren hoor! Een streepje is een streepje, je staat nu al stijf van de hormonen! hahaha. Hoeveel weken zou je nu dan zijn? Volgens mij lopen we dan (bijna) gelijk, of niet?
Dank je Daphne! Hoever ik nu ben, ja ik weet niet exact wanneer mijn eisprong is geweest, mijn cycli verschilden de afgelopen maanden wel een beetje (27, 28, 29 dagen) Ik schat zo'n 3 weken en 6 dagen. Dus ja dan schelen we niet veel! 8)
Wat ben ik blij met jou verloskundige Anabella. Ik ga meteen n koppie koffie pakke! Had de hele dag al trek maar ik dacht dus dat dat niet mocht! Kan ik eindelijk ophouden met gapen, hoop ik
Ik ben een echte koffie leut. Kannen dronk ik op een dag. Maar zelf loop ik met de vraag hoeveel koffie mag je nu nog drineken??
Je mag nog 2 hooguit 3 kopjes koffie per dag drinken. Maar volgens mij moet je een glas cola of thee met looizuur en theine er ook bij rekenen. Maar als je het alleen op koffie houdt en je drinkt geen frisdranken meer en kruidenthee, dan mag je er dus 3! Ik ben blij dat ik nog koffie mag drinken. Drink dan niet zoveel (altijd maar 2 kopjes per dag), maar ik vind het nog steeds lekker! Hoewel ik nu met minder al snel tevreden ben! Wat ik wel jammer vind is dat ik niet zoveel venkelthee mag drinken, omdat dat een kruid is dat niet goed voor je is. En dat vind ik juist wel heel erg lekker!
heee hier wordt ik wel een beetje jaloers van zeg, was voor me zwangerschap ook verslaafd aan koffie, en ik vond het in de ochtend ook gewoon écht heerlijk om een bakkie te nemen. Sinds me zwangerschap, wordt ik al misselijk van de geur!! Ik mis me bakkie wel maar toch laat ik hem staan. xxx Marijke
annabella waarom heb je dan een zwangerschaps als je niet helemaal zeker weet hoelang je zwanger bent dan klopt deze toch niet Liefs Indey
Een zwangerschapsbanner bedoel je? Nou, mijn cycli waren niet zo heel verschillend hoor. (27,28,29 dagen) Ik ben bij het berekenen uitgegaan van het gemiddelde, dus 28 dagen. Met testen klopte het ook, ik had een merk waarmee je 4 dagen voor je NOD al kunt testen, en hij was dan ook positief 4 dagen van tevoren.
oke dan ik had ook een tst waar ik 4 dagen ermee kon testen en ik had posi en mijn ha nega dus nou het kan verschillen he indey
Jammer joh, ik hoop dat het volgende maand raak is voor je, ik zal duimen! Ik heb na mijn testen ook nog een ClearBlue gedaan, en die was ook positief.