Ik heb ook een heel sterk voorgevoel dat ik (wij) een jongetje gaan krijgen. Heb vandaag mijn moeder nog even uitgehoord. Schijnt nl dat de kwaaltjes erfelijk kunnen zijn bij een zwangerschap. Bij mij en mijn zus, was mijn moeder erg misselijk. Ze heeft mijn vader letterlijk en figuurlijk volgekotst. En bij mijn broertje was er niks aan de hand. Niet misselijk, niks. Voor mij bijna een bevestiging dat het bij mij ook wel eens een jochie kan worden. Kan me ook niet voorstellen dat ik meiden zal krijgen eerlijk gezegd. Alhoewel me dat uiteraard ook errug leuk lijkt hoor! We merken het vanzelf wel.......
Nou mijn moeder heeft 3 dochters gekregen, maar is maar bij eentje heel erg misselijk geweest. Ik had helemaal nergens last van, dus ik weet niet of het erfelijk kan zijn de kwaaltjes die je hebt bij een zwangerschap. Groetjes MissPuma
Proficiat, ook al een jongen!!! Overal om ons heen krijgen ze jongens. En ja wij krijgen ook een kereltje!! Vind het voor mijn vriend wel erg leuk, hij hoopte toch stiekem op een jongen. Hij vind als we ooit een 2e krijgen dat het dan een grote broer moet hebben hahahaha en dat ie ermee kan voetballen natuurlijk. hahahaha liefs melissa
Wat gaaf een jongetje. Bij mijn 1e had ik ook een voorgevoel voor een jongen en dat werd het ook. Nu denk ik een meisje dus wie weet. Maar twee jongens lijkt me eigenlijk toch ook wel erg leuk. Mijn zoontje wil eigenlijk een broertje dus maar kijken wie er gelijk heeft . Dat van die kleertjes kopen lijkt me heerlijk. Was een weekendje weg en liep natuurlijk elke babyzaak binnen maar kon niks kopen want weet niet wat het wordt. Dat vond ik wel jammer. Misschien toch maar naar het geslacht vragen bij de tweede echo? Silly
Als je het geslacht wilt weten, kun je er natuurlijk altijd naar vragen bij je 2e echo. Succes Silly en ja die kleertje kopen is super leuk!! Liefs, misspuma
jaaa of bij de H&M , heb deze week twee t shirtjes gekocht, 1 met finding nemo en 1 met mickey mouse, zo stoer he. GEFELICITEERD HOOR! Leuk zeg een stoere knul! wij krijg er ook 1!
ben benieuwd wat het ij mij word, zie overal jongens haha... ik heb 16 juni mijn 3d echo ik ben erg benieuwd