Ik ben nieuw hier op het forum, maar helaas niet nieuw in de medische mallemolen. Mijn man en ik willen al zo'n 3 jaar heel graag een kindje, jammer genoeg heb ik PCOS en een niet goed doorgankelijke eileider. Ondertussen heb ik al alle dosissen Clomid geslikt, geen eisprong. Ik heb een Kijkoperatie gehad (LEO), geen eisprong. En toen zijn we gaan spuiten met Puregon. De eerste cyclus overstimulatie, de 2e cyclus 2 eitjes, maar die waren ineens zomaar weg... Toen had ik het echt ff gehad, dus een rsutpauze ingelast. Die rustpauze duurt nu dus al bijna 3kwart jaar, omdat er steeds iets tussenkomt :S Maarrr de laatste pil provera slik ik morgen, mijn menstruatie verwacht ik dus zaterdag/zondag. Dus volgende week mag/ga ik weer spuiten! Spannend, spannend, spannend Lisanne
Welkom en succes! Onder het topic vruchtbaarheidsbehandelingen bevinden zich meer mensen in hetzelfde schuitje! Misschien dat je daar gezellig mee kan kletsen!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk gaat het nu snel lukken. Liefs wolly