Dank je wel voor alle felicitaties. Ikzelf vond de taart ook super gelukt (en dat voor de eerste keer) en hij smaakte ook nog eens heerlijk . De taart is ook al bijna op (ik had nog eens 2 taarten). Iedereen vond het zonde om de taart te proeven, maar ja, bewaren is ook alweer zoiets . Hahaha, ja het ringdoosje.... Meneer besloot om om de tafel heen te lopen en zittend de taart te bekijken. Hij moest toen lachen en zij dus meteen ja. Toen gaf ik hem nog eens is het doosje, en toen hij die opende moest hij nog harder lachen (hij kwam niet meer bij) en zei, tuurlijk schat voor jou doe ik alles . Hij had het totaal niet aan zien komen allemaal, hij moest in bed blijven liggen en verwachte iets van ontbijt op bed. Omdat hij dit dus niet had verwacht lag hij dubbel. Hij vond het een prachtig idee wat ik in elkaar had gezet. Ben dus best trots op mezelf dat ik het zo goed geheim had kunnen houden (samen met mijn moeder) De datum is trouwens nog niet bekend gemaakt, want we weten het nog niet 100% zeker, maar we denken aan 6-6-14 (is nog best ver weg, maar we moeten nog eerst flink sparen )
Een hele dikke proficiat meid!!!!! Geniet lekker van de voorbereidingen ondanks dat het nog ver weg is, geloof me, die tijd is zo voorbij!