Hoi, Ik wil graag iemand een mooi cadeautje geven en ik weet dat diegene een meisje krijgt. Nu heb ik zelf een jongen en ben ik dus niet zo thuis in de meisjeskleding. Ik zoek iets wat niet te roze is, geen opdruk van disney of diertjes oid heeft en wat mooi klassiek/stijlvol is zeg maar. Het mag best wat duurder zijn, ik dacht tot maximaal 100 voor een jurkje/setje en het is voor een pasgeboren kindje (maat 56). Het moet niet iets zijn wat in iedere webshop of winkel verkrijgbaar is zeg maar, geen Prenatal of H&M Wit, kant, rouches of een subtiel bloemetje vindt ze wel mooi. Iemand ideetjes?!
LT20: Helaas woon ik niet meer in de buurt van Den Bosch (woonde wel in de buurt en weet dat daar echt leuke winkeltjes zitten!). Waar ik nu woon (ongeveer 2 uur rijden vanaf Den Bosch) zitten helaas geen leuke winkeltjes dus ik zou het graag via internet bestellen. Jottum vind ik inderdaad erg leuk, maar vind het altijd moeilijk te beoordelen welke jurkjes ook echt geschikt zijn voor een pasgeboren baby? Het moet natuurlijk wel lekker zitten..
ik zeg jottum. Omdat het zulk mooi fijn spul is, zitten de roezeltjes ook niet vervelend. Het past zich heel mooi aan het lichaampje. Olliewood heeft jottum en kleertjes.com ook.
Bij Moeders mooiste in Den Bosch kun je via de webshop bestellen. Hebben (maar dat weet je waarschijnlijk) veel kleertjes in de categorie die je zoekt. Kleding - Moeders Mooiste Baby- en Kinderwinkel Oh en Petit Bateau heeft ook vaak schattige dingetjes. @LT20: Welk winkeltje bedoel jij?
Jottum idd en toevallig kwam ik vandaag bij Zara ook hele mooie klassieke kleertjes tegen voor een baby meisje.
Haha, ja moet daar ook niet te vaak komen...niet alleen kleertjes maar ook lakentjes, speelgoed en accessoires zijn helemaal super. zucht...
Fashion clothes for Baby: the baby (0-1 year) collection autumn/winter 2011 | United Colors of Benetton bij bijenkorf is benetton te krijgen, babylijn is erg mooi vind ik Jottum babylijn ook heel mooi (o.a. Olliewood.nl te krijgen) verder Taille o inderdaad (hangt ook bij bijenkorf en bij kleertjes.com te krijgen)