hier is hij blegh begon al dat ze hier idioot vroeg wakker waren. gelijk gejengel om brood en drinken. kunnen niet even wachten tot ik ook de slaap uit mn ogen heb en naar de plee ben geweest. ruzie om welke takke tekenfilm erop mag... disneychannel of babytv. daarna, boodschappen doen, wil niet meeeeeeeeee wil geen jasje aan, wil geen laarzen aan terwijl de oudste twee mekaar bijna een gat in de kop lopen om maar als eerst door de deur te lopen. nou naar de winkel dat ging redelijk goed. weer thuis, zijn nog niet binnen en de jongste jengelt alweer om zn tut, snoep, drinken, laarzen niet uit, jas niet uit, tekenfilm etc etc.brood gesmeerd weer, uiteraard valt er weer een kuub hagelslag op de grond en een beker drinken over tafel. en we jeneglen gewoon verder over van alles en nog wat. na het eten de tv uitgeknald, ga maar buiten spelen, wil niet, kan niet etc etc, oudste loopt inmiddels continu te zuchten en met een gezicht op onweer, heeft buikpijn en hoofdpijn ( ok die krijgt dus het virus wat de andere 2 met kerst hadden, alle feestdagen dus naar de knoppen) jongste twee zijn redelijk lief aan het spelen buiten dus denk kan ik effe snel door het huis. maar nee hoor toch niet, om de 5 minuten op die bel hengsten voor een gevallen want, een sjaal die niet meer goed zit, een gevallen knie een scheet die dwars zit. oudste zit buiten weer te janken want heeft hoofdpijn. hup weer naar binnen, vieze sneeuwvoeten weer in de gang, overal weer laarzen, mutsen en wanten en we jengelen gewoon vrolijk verder om van alles en nog wat. alles word maar 5 minuten mee gespeeld en dan is het weer ruzie of geen zin meer. nu staan ze mekaar weer de hersens in te slaan wie als eerste mag sjoelen echt GEK word ik van zulke dagen. man werkt, topdrukte hier dus ik kan ze ook niet effe bij hem dumpen. mennnn ik hoop dat ze vanavond om half 7 plat liggen en ik niemand meer hoor of zie tot morgenochtend 7 uur. einde klaagzang
Had vanmorgen weer een witte test, dus verdrietig Heb dus maar besloten om vandaag een pyamadag te houden: zo dadelijk ga ik met de kleintjes onder de douche/hun in bad en trekken we schone pyama's aan. Daarna ga ik lekker spaghetti maken. Rustig dagje zo.
dat durfde ik hier maar niet te typen want dan heb je hier weer van die mensen die zeggen dat dat weer schandalig is dat je je kind naar school wenst. maar idd ik hoop ook dat het zeeeeeeer snel maandag is
@ TS: Hahaha, vreselijk zulke dagen! Sterkte. @ Mamabri: Dat is kl*te zeg . Knuffel. Hier eigenlijk een prima dagje. Alleen met dochter thuis, naar de stad geweest en even op de ijsbaan geweest. Ze wilde het zelf, ik was al zwaar verbaasd van onze heldin op sokken, maar ze vond het uiteindelijk toch veel te spannend. Dus binnen 10 minuten waren we weer van het ijs af, hahaha. Maar ik ben wel heel trots dat ze het zelf wilde. We hadden lekkere broodjes gehaald voor de lunch, dus die hebben we op. Verder hebben we al lekker Nijntje gezocht, heeft ze doktertje gespeeld met de kat (én met de echte pleisters, dus die zijn nu op ) en ligt ze nu voor apegapen op de bank tv te kijken.
Haha erg herkenbaar! Hier een slechte dag.. Moeder blijkt kwaadaardige borstkanker te hebben... Bah. Alsof die vrouw nog niet genoeg op d'r bord krijgt..
@ts och ik ken het zulke dagen irritant... @mamabri Knuffel meid!! @hier valt het wel mee al begon het vanmorgen met gelijk een zeurende dochter dat ik een knoop uit dr broekstouwtjes moest halen toen ik net 5 minuten mn ogen open had. Dus ik zeg nee gelijk mokken.. Daarna eerst koffie gedronken, en toen boodschappen gedaan, beetje de slaapkamer opgeruimd, tussendoor 2 ruzieende kinderen uit elkaar gehaald, Daarna besloot dochter om dr broertje met zijn hoofd tegen de muur te duwen dus die straf gegeven.. Daarna was blijkbaar de boodschap duidelijk en gedragen ze zich lief al is zoon erg moe maar slapen ho maar.. Ik ben lekker aan het schoonmaken.. Dit is al een betere dag dan gisteren, want ondanks dat we een hoop opgeruimd hebben, haalde dochter haar bed af en haar kledingkast leeg en besloot de kist met boeken en knuffels leeg tehalen.. Conclusie 1 grote bende op haar kamer... Dus dan valt vandaag nogmee
Hier ook een rare dag. Zouden gisteren op vakanie met familie maar man ogenomen in zh met hevige buikpijn.nu allelei onderzoeken en ondertussen natuurlijk ook nog voor de kline meid zorgen. Wel blij dat ze hem nu helpen want zoveel pijnbis ook echt niet fijn!
Ik doe niets vandaag. Lig nu in bad met muziek op. Ben sinds gisteren ineens ziek. Buikpijn, maagpijn, misselijk en enorme rugpijn. Daarbij nog de vreselijke waterschijt. Als ik ook maar 1 drukje voel bij mn gat moet ik meteen rennen anders schijt ik echt alles onder. Echt zo jammer dit. En ik heb zo'n trek in oliebollen
hier ook zo`n verschrikkelijke ****dag. de oudste gaat nog wel, maar de jongste is drama. niet luisteren, niks willen. begon hier vanmorgen om 4.30 al toen ik naar de wc moest. mama mag ik bij jou liggen? nee het is nog midden in de nacht. vervolgens om 7.00 mocht dochter lief bij me liggen want man ging naar zn werk stond zoonlief ook bovenop mn bed. hem dus weer terug naar zn kamer gestuurd. om 7.30 eruit gegaan en het was gelijk gezeur om wie de lampjes van de kerstboom aan mocht doen. na het eten gezeur want ze wilden samen tv kijken terwijl ik ging douchen. (mocht dus niet want dat is nog nooit goed gegaan) sta ik onder de douche komt mn zoontje binnen om te plassen, plast ie over de bril heen en laat de deur vrolijk open staan zodat alle kou naar binnen komt. toen vond meneer het nodig om de bank als trampoline te gebruiken en vond ie het raar dat ik hem van de bank stuurde. (is niet de eerste keer) tussen de middag wilden ze bananen pannenkoeken dus ik die gemaakt (omdat ik dat gisteren beloofd had) wil meneer geen bananen pannenkoeken. tussen alles door loopt meneer ook nog de hele dag te stuiteren, zn zus uit te lachen en luistert ie voor geen meter. na het eten maar op de deurmat gezet zodat ie zelf een oplossing kan bedenken. helaas ook mislukt want hij houd zich nog niet aan de afspraken. morgen gaan ze gelukkig met opa oliebollen bakken en heb ik een poosje het rijk alleen. nu maar proberen of we gezellig wat kunnen drinken met zn 3en.
Sterkte en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft vandaag! Hier gaat het op zich nog wel redelijk. Ik had erger verwacht Ik heb na een net-niet-helemaal-brakke nacht nog een uurtje langer gelegen omdat ons lieve kleine jongetje in een campingbedje in de woonkamer lag te slapen, maar hij begon om 8 uur te roepen (papa was waarschijnlijk net de deur uit voor zijn werk). Rustig ontbeten, waarbij hij natuurlijk keihard staat te gillen om een broodje dat a la minute klaar moet zijn - IK WIL HET NU! NU ZEG IK JE - om vervolgens maar de helft op te eten. Daarna op de fiets gestapt om te gaan koffie drinken bij een vriendin. Waarbij haar kind leuk en enthousiast staat te doen met een vriendelijke lach en blij etc. en mijn mannetje zich met zijn gezicht begraaft in mij en verlegen blijft doen tot het einde van ons bezoek (anderhalf uur later). Erg apart omdat hij thuis een grote kleine boef is Gelukkig wilde hij wel zijn banaan opeten. Eenmaal onderweg naar huis breekt zijn nachtelijk gespook hem op en valt hij midden tijdens het fietsen in slaap op mijn arm. Dus ik naar huis gefietst met 1 arm en besloten de boodschappen maar te laten zitten (ja waddan, de supermarkt in fietsen mag niet). Eenmaal thuis mijn knulletje overgelegd in bed en lekker achter de pc gedoken. Zat ik net lekker te lezen; werd hij na 25 minuten alweer wakker. Nou ja, met hem gespeeld, broodje gegeten, nog een keer met hem gespeeld. Honderdduizend keer gezegd dat hij NIET op de vensterbank mag gaan staan - sowieso niet mag staan op de bank - op de bank moet je zitten (herhalen x een miljoen). Ik werd er helemaal lyrisch van, zelfs het strafhoekje (wat ik consequent probeer toe te passen) lijkt niet te werken. Dus ik gedreigd met 'oppassen, anders gaan we op visite' :x Maar dat hielp dus ook niet En ik moest naar de wc... Loopt hij mee naar de wc, zwaait en lacht hij lief en duwt hij de deur dicht. Dus ik denk: haha, grappenmaker, daaahaaag.... En ik zwaai nog terug ook. Rent hij snel naar de bank, klimt hij op de vensterbank, gooit snel de telefoonhoorn van het toestel, gooit mijn oliebrander van de vensterbank om en trekt zo het raamfolie er af en gaat met zijn gezicht tegen het raam aandrukken en voorbijgangers aan het lachen maken en naar ze zwaaien. GRRRRR ! Nu net een flesje erin gestopt en hup in bed gelegd. Tot strakjesssss. Nu maar even rustig aan doen en aan het avondeten beginnen. Ik ben er wel weer klaar mee vandaag. Ik ben snipverkouden en naast al die brakke nachten heb ik gewoon bijna geen energie meer over voor wat dan ook. Oh wacht... ik hoor hem alweer vanuit zijn bed. Nope nope nope. Not responding, not going to... not even a little... Okéééééé, ik ga zo wel. Maar ik ga zo niet aan een tweede kindje beginnen voordat deze lieve kwibus naar school gaat Ik heb verdeurie ook vakantie en nog voor niet een half uurtje dat vakantiegevoel gehad. Alleen maar een mama-gevoel. Pffffffff.
ik heb ook vakantie. van mn werk dan, want afgezien van het feit dat er geen gastkindjes komen en ik de kids niet naar school hoef te brengen voelt het nu als een mega drukke werkdag. vanavond liggen alle kids denk ik vroeg op bed als ik het zo lees. ik ga ze straks maar vast douchen want moet vanavond naar de vk en dan kan ik iig nog even rustig zitten na het eten.