haha zie zoveel herkenbare dingen voorbij komen. dat ge-mama. o my lord wat kan je daar knetter van worden he. als papa thuis is dan is het ook altijd mama mama mama. PAPA IS OOK THUIS! ga die ff lekker lastig vallen ofzo heb keer proberen te tellen hoevaak ik 'mama' hoor op een dag, maar na uurtje was ik het alweer kwijt. mama mag ik dit, mama zusje doet dat, mama mag ik drinken, mama ik heb een ruft gelaten, mama zusje pakte wat af, mama ik heb het terug gepakt, mama ik heb een snotje in mn neus wil je hem zien? mama ik moet naar de wc GA DAN!! omg wat een aankondiging ook he. gister was hier een drama dag maar vandaag is helaas niet veel anders. is het al 19u?
En mama heeft niet aan gestuurd van ga maar lekker met papa mee haha. Hoe kon die dat bedenken alleen vuurwerk halen met de auto naar Duitsland en dan denken kinderen zouden zich dan als makke schapen laten thuis houden whahaha kan het mij levendig voorstellen hoe dat gegaan is broer mag wel een broertje niet. Ik zou ook stampij als broertje gemaakt hebben van ja dag ik GA OOK MEE. nu zit je man er mee en heeft mama even wel verdiende rust haha. Goed gedaan.
das is ff balen mama bri! TS: Wij gaan zo ff boodschappen voor morgen halen en dan van 13 tot 15 uur slapen met zn allen want vanavond zitten we van 19 uur tot 01 uur in de efteling Dus vanavond zal er door de kids weinig geslapen worden
Ik heb een relatie met de wc pot:x Nadat dochter al de buikgriep heeft gehad, mijn zoon gisterenavond begon te spugen en nu ik mij beroerd voel. We zouden eigenlijk bij familie oud en nieuw vieren maar die had ik al afgezegd toen dochter ziek was. Zoon is momenteel ook nog hangerig en nog niet beter. Dus heb een film opgezet voor de kinderen en moet zo toch nog even de was doen dat is een enorme stapel geworden nadat ik vannacht het bed van zoon een paar keer moest verschonen.
TS, als ik jou bericht zo lees is mijn dag nog goed begonnen En ik vond het al bleeehhhh Maar goed...uit kunnen slapen tot 10 uur...daarna naar beneden en ontbijt gepakt. Man was lekker aan het klussen en de kinderen zijn samen aan het spelen. Het enige vervelende is eigenlijk dat ik een beetje verkouden ben. Ik was net nog chagrijnig maar nu denk ik: valt eigenlijk heel erg mee.
ik heb geeeeeeeen zin in vanavond. We gaan naar vrienden. man is de hele dag werken , eten en daarna naar vrienden. waar het druk is met 2 kids en een hond die niet van mijn zijde wijkt. Ik ben nu al moe en moet nog zo lang , moet nog brownies maken, en boodschappen doen en kipsate maken . nog even op visite dat wil ik wel , bij ons nieuwe neefje.. hihi. en dan zijn we daar kinderen te bed leggen met een hok vol, afwachten tot 12 uur, kids daarvoor wakker maken , man gaat met kids naar buiten en hond zit aan mij vastgeplakt. fijne nieuwjaar . weer in de auto , naar huis en morgen 2 sjacho kinderen en dan moeten we op verjaardag.. bleh.. sorry kan nog geen zin maken.
Hier rustig dagje boodschappen zijn gedaan oudejaarsloten en oliebollen gehaald nu even nog wat opruimen enz en vanavond zelf pizza maken en dan dochter op tijd naar bed en lekker op de bank met manlief hapje erbij tv aan spelletje doen en dan samen het nieuwe jaar in
Hier vandaag lekker dagje, kids zijn nog bij hun vader en eind vd middag zie ik ze lekker weer, zin in! Dan door naar m'n broer en daar lekker logeren en oid en nieuw vieren en vrijdag nog wat leuks gaan doen met de kids Dus nu huis beetje opruimen en alle spulletjes alvast in pakken voor het logeren Kan niet wachten om de kindjes weer te zien! (Zijn vanaf tweede kerst bij hun vader)