zo dat hebben we weer achter de rug hoe was je kerst? was het gezellig? was het eten lekker? was schoonmoeder echt zo vervelend of was het onverwacht toch nog gezellig? of had je je er veel van voor gesteld en viel het allemaal zwaar tegen? hier hebben we gezellige dagen gehad. eerste kerstdag zijn we naar de efteling geweest, heerlijke dag gehad. savonds kwamen mijn ouders eten. lekker en rustig gegeten en daarna nog even bijgepraat. tweede kerstdag was niet bijzonder. mn man was smorgens effe naar de zaak en ik heb de boel wat opgeruimd. kindjes hebben pietje bell zitten kijken. smiddags zijn we zomaar even een stukje gaan rijden en even bij rosada outlet gekeken maar was niet veel soeps ( wisten we hoor) maar bij de woonboulevard was het zoooo druk ( zouden we eerste even gaan kijken) savonds lekker een frietje op en daarna op de bank tv kijken.
Wij hebben super leuke dagen gehad. 1ste kerstdag eerst rondje ooms/tantes/schoonbroers gedaan (lekker even koffiebezoekjes), en daarna uitgebreid gegeten met onze familie bij mijn ouders. Gisteren eerst bij ons uitgebreid ontbeten met mijn zus en schoonbroer (zijn hier blijven slapen), daarna met zn 5en naar de wintercircus geweest, en daarna met de schoonfamilie gegeten bij de tante van mijn man. Al met al, heel druk en gezellig. Kinderen liggen al de hele week veel te laat in bed, maar daar hebben ze vakantie voor
Heerlijke dagen gehad hier 1e kerstdag mijn ouders bij ons, heb ik lekker gekookt (5 gangen diner), was erg geslaagd Cadeautjes uitgepakt en heb ik van manlief een spiegelreflexcamera gekregen!! zooooo gaaf en enorm blij mee 2e kerstdag waren we bij schoonfamilie, erg gezellig en als verassing, gingen we uiteten met z'n allen Kortom, een hele fijne kerst gehad
Wij hebben ook hele leuke kerstdagen gehad. Eerste kerstdag zijn vrienden met hun kinderen bij ons gekomen en zijn ook blijven logeren. Tweede kerstdag schoonouders op bezoek bij ons en was toch wel onverwachts gezellig. Drukke dagen, maar heel leuk!
hier ook erg leuke dagen gehad 1e kerstdag met mijn nieuwe lover gegeten hij had heerlijk gekookt varkenshaasje gebakken aardappels en roerbakgroente daarna gezellig samen film gekeken was super gezellig 2e kerstdag kwamen mijn lieve kindjes thuis zijn we gezellig uit eten geweest kindjes konden daar heerlijk spelen enige nadeel was dat we alles van plastic bordjes mesjes vorkjes moesten eten en niet alles echt lekker was maar was blij de kindjes zich vermaakten dat maakt al veel goeds daarna gezellig film gekeken en wat lekkere dingentjes op tafel gezet was super leuk
Gezellig, maar de hele dagen met een raar/verdrietig gevoel rond gelopen, daardoor smaakte het eten niet of eigenlijk ik kon bijna niets eten.. Ben er achter gekomen dat ik toch veel meer voel voor een goede vriend dan ik dacht (of wilde) Verder kerstavond gegourmet en spelletjes gedaan met vrienden, 1e kerstdag met mijn vader naar de bios geweest en lekker gegeten, 2e kerstdag uiteten met mijn mama en haar vriend..
Wij hebben gisteren de 5e verjaardag van mijn zoontje gevierd en dat was zoals altijd heel erg leuk. Het hele huis vol met familie, vrienden en veel kinderen en daarna lekker chinees/Indische rijsttafel gehaald. De kinderen aten poffertjes. 1ste kerstdag een rustige dag met ons gezin en lekker uitgebreid gekookt met coquilles en kreeft en voor de kinderen een lekkerbekje met patat.
Oei Draagmoeder, how come? Hier is het wel fijn geweest. Kerstavond gekookt bij mijn moeder, samen met schoonzusje. Was gezellig en erg lekker. 1ste Kerstdag doorgebracht bij mijn zwagers, altijd met kleine hapjes, maar altijd heerlijk knus en gezellig. 2de Kerstdag zijn we bij Babydump langsgegaan en hebben we filetrollade klaargemaakt met het eten. Al met al kijk ik terug op een fijne Kerst.
Ik had me er teveel op verheugd. Elk jaar vieren we kerst uitgebreid bij beide families. Alleen dit jaar was het eerste jaar zonder m'n ouders, contact is verbroken. Heb veel (stiekum) gehuild. Voelde me net een weesje.. Gelukkig kan ik ook wel relativeren en er ook grapjes over gemaakt! Op naar volgend jaar!
Eerste kerstdag leuk, tweede niet... Nichtje en stiefbroertje maken over *ALLES ruzie, en jongetje huilt, eigenlijk krijst, om werkelijk alles. Verpest de hele sfeer. Uit eten was ook niet zo. Ons meisje zat alleen tijdens de soep haar banaan netjes op te eten maar wilde daarna niet zitten dus moesten mijn man en ik om de beurt met haar lopen...dus eten zsm naar binnen werken om elkaar af te lossen. Eet niet lekker... Ik zat 's avonds huilend op de bank. Volgend jr liever niet mee uit eten, dan hebben we als het goed is ook nog een baby erbij, dat zie ik echt niet zitten... En sowieso niet zoveel uur al bij elkaar zitten voordat we weg gaan. In elk geval niet zolang die kids niet wat normaler gaan doen (ligt ook v groot deel aan ouders, die zeggen er nauwelijks wat van en doen niets om de kinderen te vermaken)
Heb wel gezellige dagen gehad.. 1e Kerstdag even bij mijn schoonouders geweest en gister is mijn moeder geweest.
1e kerstdag heerlijke dag gehad met vrienden, erg gezellig! Gisteren uit eten geweest met familie ondanks de strubbelingen, man en ik zeiden beide in de auto weer onderweg naar huis..volgend jaar niet meer!
Bijzonder maar heel zwaar. Eerste kerst als gezinnetje. Helaas ligt dochter wel nog in het ziekenhuis.
Super! Kerstavond mooie kerkdienst. 1e kerstdag ook mooie dienst in de kerk en daarna lekker thuis met mijn mannen. ' s avonds met zijn viertjes gegourmet. Was gezellig! 2e kerstdag naar mijn ouders en daar waren mijn zusjes, zwagers en nichtjes ook. Ieder had wat lekkere gemaakt en dit hebben we heerlijk met elkaar opgegeten. Was echt een gezellige dag!
Verschrikkelijk. De eerste kerstdag met schoonfamilie, ik heb meer dan 12 uur in de keuken gestaan maar dat mocht niet baten. Toen ze erachter kwamen dat ik 6 januari geopereerd moet worden, wisselden we opeens van onderwerp. Mag blijkbaar niet over gepraat worden, ik geloof dat ik er alleen ter decoratie bij zit. Gisteren vierden we het met mijn moeder en die behandelt mijn broer alsof het een heilige is, dus eh ja.. stom. Rotfeest.
Eerste kerstdag eerst bij m'n schoonouders op de koffie geweest, 's avonds bij m'n moeder met mijn familie gegourmet. Tweede kerstdag bij de buurtjes gegeten. Mannetje heeft ook genoten en was in vorm, hield het eerste kerstdag gewoon tot 22.30 uur vol en gister haakte hij 20.30 uur af...beide dagen dan ook uitgeslapen tot 10 uur Al met al een geslaagde kerst
Heb een gezellige kerst gehad. Wel zit ik zelf niet zo lekker in mijn vel maar uit eindelijk heb ik het naar mijn zin gehad en mijn kinderen ook dat telt we zijn allemaal verwend met cadeau.s. Voelde mij eerste kerstdag een beetje beschaamt mijn schoonzus had aardig uit gepakt. Kwam ik met en lullig doosje chocolade. We kregen een boodschappentas en kreeg ook nog geld en lekkere luchtjes. Vond het te veel. En voelde mij er ongemakkelijk bij. ( te lief gewoon). Als ik ze binnenkort zie krijgt ze een ( groot boeket bloemen als bedankje) Gisteren bij mijn zusje met mijn moeder en kinderen kerst diner gegeten. Was lekker en gezellig. Uit eindelijk.