en hoe was jullie kerst?

Discussion in 'De lounge' started by TinaTeenslipper, Dec 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Niet echt gevierd, kinderen hebben kado's gekregen, maar meer niet.

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Al 3 dagen vreselijke migraine..
    Maar ja, boodschappen, koken, twee dagen visite en de kinderen om me heen. Ik moet door, maar leuk is anders..
    Vandaag rustig aan, kinderen nog lekker in pyjama en de jongste twee straks naar bed.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,615
    1,156
    113
    opzich wel prima, omdat de kleine man s middags nog heerlijk slaapt daarna pas weggegaan en 1e kerstdag gegeten bij mn schoonouders daarna door naar mn familie en 2e kerstdag bij mijn ouders gegeten.
    wij vonden het wel prima om pas einde vd middag ergens heen te gaan en dus niet een hele dag ergens op de bank gezelllig te moeten doen!
    voorlopig slaapt ons zoontje dus nog s middags, hebben wij een goede smoes om later te komen:D:p

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Ja hoor :D
    Kerstavond bij schoonfamilie gegeten. Zag er wat tegenop omdat ze zich altijd moeten bemoeien met de oudste (die is erg druk, en als alle aandacht naar hem gaat vind hij dit soms moeilijk) Maar het ging super goed :D Kids zijn goed verwend met nieuwe kleren

1e kerstdag s morgens lekker ontbeten. Man moest s avonds werken, dus een kerstdiner zoals de oudste het wilde : aardappel sterretjes en knakworstjes :D

2e kerstdag aan het einde van de dag naar mijn ouders gegaan en daar lekker gegourmet.. oudste is daar blijven slapen..

Wel heeft de oudste een minder leuk kerstcadeautje gehad: de waterpokken

5. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hier leuke dagen gehad. Heerlijk gegeten. Het was wel druk allemaal maar gezellig. Ben nu wel weer toe aan weekend:p

6. Zó fijn! Eerste kerstdag waren we lekker thuis met z'n drietjes. Hadden we nog nooit eerder gedaan, maar ik weet wel dat we vanaf nu elk jaar 1 kerstdag voor ons gezinnetje houden. We hebben toen met de kerstcadeautjes gespeeld, buiten gewandeld (hoe truttig is dat? :D ), cakejes gemaakt en versierd en 's avonds gegourmet.

Gisteren zijn we bij mijn moeder en broertje geweest, waar m'n oma, zusje en zwager ook waren. Mijn zusje is zwanger, heeft inmiddels al een prachtige buik en gezien onze situatie is dat toch erg confronterend. Omdat ze in Oostenrijk woont, zie ik haar ook niet 'langzaam groeien', maar stond er nu ineens geen slank zusje meer, maar een zusje met bolle, zwangere buik. Het binnenkomen was erg awkward omdat we ons allebei geen houding wisten te geven, maar dat was ook zo weer weg.. Om 16u zijn vriend, zoon en ik naar de musical van de Sprookjesboom geweest, daarna gingen we weer terug naar m'n moeder. Echt, het was zo gezellig! Héél veel gelachen, maar ook ruimte gekregen om te huilen. We zijn om 22u pas aan het avondeten begonnen, omdat het daarvoor zo gezellig was en we het zo leuk hadden, dat iedereen het gevoel had dat het pas een uur of 6 was. Heb nog een mini-fotoshootje gedaan met m'n zusje, van haar buik, wat voor mij best een big deal was, maar wat ook echt super was. Zondag gaan we een uitgebreide shoot doen en daar heb ik nu echt ontzettend veel zin in.

2e kerstdag had een hoop moeilijke momenten, maar omdat er ruimte was voor die moeilijke momenten, heb ik het alleen maar als bijzonder en fijn ervaren.

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb beide dagen gewerkt.
    1e kerstdag na het werken bij mijn ouders gegeten.
    2e kerstdag thuis gegourmet en daarna in joggingpak op de bank.

Vandaag vrij en morgen weer werken.

Share This Page