Hier ook alles net zo "netjes" als altijd. De klusjes doe ik nu wel in de morgen of in de avond, zodat ik overdag niet al te veel bezig ben en me dan meer met de meisjes bezig kan zijn!
t is erger geweest, maar ook zeker beter.. moet nog steeds dweilen, maar dat roep ik al sinds maandag.. ook loop ik nog achter met was opvouwen, rest ziet er redelijk uit op wat speelgoed van mila na..
Wil je het echt weten? 1 grote puinhoop. Maar dat komt niet door het warme weer hihi. We zijn aan het verbouwen, krijgen een uitbouw van 2,5 meter aan de woonkamer kant. Dus alles ligt overhoop en wordt er onderhand een beetje kriegel van :x Overal ligt zand, en staat gereedschap van de aannemer en zijn aanhang Van het weekend maar stofzuigen en dweilen, want nu heeft het toch geen nut. Alleen even aanvegen en dat is het. Owh ja boven is het nu wel brandschoon Moet toch wat te doen hebben....
ik hou niet van troep dus hoe warm het ook is ik zorg dat het er netjes uit ziet.. gewoon rustiger aan doen als normaal maar het is niet zo dat ik nu niets meer doe.
Ik heb vandaag flink gepoetst, zonder te zweten.. Wij hebben namelijk airco in ons huis. Alleen op de zolder is het heet, maar ik zet 's avonds de ramen tegenover elkaar open. Dat scheelt wel.
Hier niet rommeliger als anders.. Gewoon schoon en netjes! Alleen 'werk' ik op andere tijden , doe nu meer sochtends en savonds nog een klein beetje.
Ik doe het nodige! Ik ga echt niet met dit weer me hele huis van onder na beneden doen pfff zweet staat al op me voorhoofd als ik er al aan denk! Wij hebben ook 2 honden die erg veeeeeel verharen dus zuigen en afstoffen doe ik elke ochtend en avond dan is het ook wat koeler, en de was en vaat gaat ook gewoon door!
Ik wil eigenlijk zeggen dat het hier niet anders dan anders is, maar hier wel het tegendeel. Nou moet ik er wel bij zeggen dat we vakantie hebben en dus niet veel thuis, maar de was stapelt wel op. Er staat nu ook nog wat vaat en de was moet nog gestreken, maar verder is de huiskamer enz wel altijd opgeruimd. Kan niet tegen rotzooi, maar de was enz blijven wel even liggen.
heb net alle was lekker al weg gewerkt, ga dadelijk nog even de afwas doen, en morgenvroeg alles stofzuigen en dweilen en alles nat afdoen... want s,middags met 30 graden...tja heb ik er geen zin meer in dus idd of s,morgens of s,avonds
Ik doe gewoon de dingen die ik altijd doe, er ligt alleen wat meer strijk als normaal. Dat vind ik normaal al niet leuk, maar helemaal niet met 30 graden en een warmte uitstotend strijkijzer in mijn handen. Gelukkig hebben we met dit weer niet zoveel dingen aan die gestreken moeten worden
Ben normaal al niet zo'n geroutineerde poetsvrouw, maar nu De kinderen zijn natuurlijk de hele dag buiten en ik schiet voor geen meter op omdat ik ze toch steeds in de gaten moet houden. Ik doe alles maar even met een franse slag en probeer de was wel bij te houden. Ik doe wel zoveel mogelijk 's morgens of 's avonds, maar het is inmiddels continue heet binnen. Probeer de luiken zoveel mogelijk dicht te houden,, maar het is nu nog 28 graden binnen (boven nog veel warmer!) ik ben mometeel heeele lange dagen alleen met de kids en ze slapen 's middags samen een poos en dan vertik ik het om iets te doen, het enige moment vd dag zonder kids = pot verse koffie en een boek
Nu, met een schemerlampje aan valt het wel mee.. Nee, het ziet er nog redelijk. 's Ochtends even het huishouden en 's middags éen beetje lamballen. Alleen de was...heb echt geen zin om te strijken.
hier ziet het er best netjes uit moest alleen nog dweilen maar na het stofzuigen had ik het al te warm en ik moet nog de was opvouwen maar dat heb ik morgenochtend zo gedaan..
We hebben een mega geisoleerd nieuwbouwhuis. De woonkamer is op het zuiden, daar is het 23 graden. De slaapkamers liggen aan de noordkant en daar is het nog geen 19 graden... Op mijn werk staat de airco aan en dragen we zelfs een vestje omdat het zo koud is. Dus: hier GELUKKIG niet anders dan anders!
ik doe weinig.. ff stofzuigen smorgens.. en wasjes draai ik door.. vouwen doe ik wel als alles gewassen is. Tis me niet alleen te warm, maar ben ook grieperig, dus voel me niet echt optimaal en verder lig ik puffend onder mijn plafondventilator
ik probeer het wel bij te houden. dus stofzuig om de dag en doe de wc iedere dag! Wassen is ook geen probleem alleen de strijk.... daar loop ik al 3 dagen tegenop! Ook omdat we op een flat wonen en het gisteren al binnen ruim 28 graden was en het gisteravond ook niet echt afkoelde waardoor het nu binnen nog steeds 26 graden is! Maa goed ik ga nu eerst ff de hondjes uitlaten en dan beginnen aan de was. Kijk wel hoe ver ik kom (manlief moet toch zijn nette kleding hebben!).
Hier is het wel warm in huis,maar ik doe echt wel alle dingen hetzelfde. Als ik ergens niet tegen kan is het wel een niet opgeruimd/ vies huis. Dus hier gaat alles gewoon net zoals anders en stofzuig en dweil ik ondanks het warme weer rustig 2x per dag.,mocht dit nodig zijn en sowieso 1x per dag.