en hoe ziet jullie huis eruit met dit warme weer??

Discussion in 'De lounge' started by Kimi1, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog steeds opgeruimd en netjes *nestdrang* haha

2. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik doe dat elke middag als mijn dochter slapen... en savonds nog een keer als ze naar bed gaan... kan er echt niet tegen als er overal rommel en afwas staat brrr... voordat ik ga slapen is alles aan de kant en schoon....

3. rabarber

rabarber Niet meer actief

Af en toe wat minder netjes door het spelen van de kids in de zandbak/zwembad en moet ook zeggen dat ik met dit weer minder zin heb om te poetsen.
    Maar vandaag heb ik vrij dus heb net al boven alles gedaan en ga zo maar snel strijken (puf puf puf) dan is dat ook alweer gebeurd en dan even beneden voor de echte hitte er weer is.

(en dan maar hopen dat het eens wat langer als een paar uurtjes schoon blijft ;))

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Bij ons wordt wel dagelijks gestofzuigd ivm kattenharen. En we hebben een vaatwasser dus er staat nooit vuile vaat op het aanrecht. Verder is het wel netjes opgeruimd, maar neit mega schoon.

Ga morgen alleen de was doen, stofzuigen, vloer dweilen, wc's en badkamer, rest komt wel weer als het wat koeler is.

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    haha leuke vraag
    nou heel simpel hoe ziet mijn huis eruit
    ]haha niet !!!!>.
    troep zeker nu
    moet nog opruimen
    grote verbouwing gedaan gistere

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    in 1 woord?

NIET....:D:D

7. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik hou alles wel bij maar niet zo intensief, dus afstoffen niet zo vaak als anders, wel de vloeren en toilet gewoon als altijd. Tuin elke avond opruimen, dus tafel en stoelen recht, speelgoed opruimen, badje laten leeglopen, klein speelgoed in een mand en zo. Koken doe ik niet veel met dit weer maar wel makkelijk, een salade, broodjes, zoiets. Heb een vaatwasser dus geen afwas op aanrecht, eigenlijk is het hier altijd opgeruimd en dat oogt dan al schoon ;)
    Voordat we naar bed gaan is alles in ieder geval opgeruimd, zit de was in de machine, heb er een pesthekel aan als ik 's ochtends beneden kom en het is een bende (komt alleen voor bij feestjes dus).

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Haha zelfde gedachte... alleen bij mij niet verbouwd dus ik heb geen goed excuus....;):D

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier eigenlijk wel hetzelfde.. Wassen zijn gewoon gedraaid, opgehangen, gestreken en opgeruimd.
    Afwas is ook gedaan en tafels afgenomen.
    Het enigste wat nog moet gebeuren is stofzuigen en dat doe ik vanavond als het koeler is en alles lekker op kan om door te luchten!

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier is alles gewoon nog steeds het zelfde .. Tuurlijk we hebben wel iedere dag natte voetafdrukken op het laminaat staan maar ik ga nu niet iedere dag dweilen hoor .. deed ik al niet maar goed ;)

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

best goed hoor. net zoals anders eigenlijk. was wordt gewoon bijgewerkt. stofzuigen elke dag. stoffen. niks mis mee

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hetzelfde als altijd. Zorg dat het `s ochtens allemaal gedaan is en als de kleine op bed ligt ga ik alles opruimen. Heb nu wel alles potdicht zitten dus je ziet het stof enzo wel minder.

13. girl21

girl21 Niet meer actief

hmzz soms beetje zooitje hier hoor..
    probeer meestal voor dat t echt warm is alles al te doen, maar blijft er wel eens bij hoor!

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Ik doe sowieso alles meestal in de avond.

15. Maia

Maia Niet meer actief

ik doe alles 's ochtends. Dus vanochtend is er weer gestoft, gezogen, gedweild enz (alles beneden) en morgenochtend ga ik boven alles boenen. Ik ruim 's avonds altijd een beetje de kamer op.

16. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

het ziet er vooral zanderig uit hier, komt door middel van mijn 2 jack russels die de hele dag tuin in en uit lopen en dol zijn op zwemmen en daarna rollen in t zand, daarbij de tuin is nog in aanleg, ligt alleen nog gras is...

ik moet ook zeggen ben niet zo'n poetsmuts, probeer het zoveel mogelijk bij te houden en altijd op donderdag is alles tiptop op orde, dan komt me vriend weer thuis en vind het dan wel zo prettig dat alles dan schoon en gedaan is, dan kunnen we samen genieten van het weekend, al moet ik zegge met dit weer moet hij maar het met wat minder nemen, pfff het is vooral vandaag benauwd

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Zoals altijd, niet mega netjes, niet rommelig, gewoon gewoon.
    Alleen is mn tuin wat voller door alle buiten attributen, Maar die ruim ik savonds weer op. En stofzuigen enz, doe ik gewoon of s avonds, of s morgens vroeg.

18. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

Aug 26, 2009
    348
    0
    0
    Nu een rommeltje.
    Maar met een half uurtje weer heerlijk opgeschoond.

19. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik heb vandaag de grote schoonmaak gehouden,
    omdat het hierna nog warmer wordt!
    Ik dacht dan heb ik dat in ieder geval gehad!

20. Rayna

Rayna Actief lid

Dec 21, 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Hier ook met veel moeite mezelf bij elkaar geschraapt om te stofzuigen etc. Afwassen enzo doe ik wel gewoon maar schoonmaken doe ik later als de kleine op bed ligt. Hij is overigens ook erg hangerig en vervelend omdat hij ook niet tegen de hitte kan en hij kan ook niet slapen in de middag, dus valt hij om 16:00 in slaap tot 17:30 en gaat vervolgens pas om 00:00 weer slapen. Erg vermoeiend voor ons allemaal bleh

Share This Page