Heb mn hondje bij mn ouders ivm koele vloer (en tis hier te warm voor hem) dus ik zuig nu niet elke dag. Verder eigenlijk t zelfde als anders.. Netjes dus.
Wat rommeliger dan normaal, maar ik probeer het wel bij te houden... (wel met de franse slag, want ik heb geen zin om te boenen met dit weer) En mijn vloer zit onder het zand en de vlekken dankzij de zandbak en zwembad in de tuin en de kinderen die steeds in en uit lopen..
Gewoon netjes zoals altijd! Ik poets gewoon door hoor, want als ik rotzooi zie dat zich opstapelt dan krijg ik het alleen nog maar warmer met de gedachte dat dat opgeruimd moet worden..
geweldig!! heb vandaag wel alles gedaan thuis... een lekker gevoel dat zeker! maar met zo,n hitte, liever niet dan wel..hihi
Ik heb er geen last van. Het is te heet dat is waar. Maar wat gedaan moet worden, moet gedaan worden. Warm huis en dan nog eens rommel daar kan ik niet tegen. Doe veel of smorgens vroeg of s'avonds laat als het koeler is.
Ik heb alleen een berg was staan ik heb een stoomgenerator, en als het al zo warm is, dan is het boven die bout nog warmer vanmorgen boven 33 graden en beneden 27,5 zo even een uurtje strijken en gauw even stofzuigen en dan vind ik het best voor vandaag morgen weer een dag hoor
Ons huis is op dit moment vrij netjes. Ik heb schoonmaakdrang. Gister druk aan het poetsen geweest en straks weer ff aan de gang.
Doe mij wat van die drang dan haha..... Moet vanmiddag ook even aan de slag, maar heb totaal geen zin. Krijg eht al warm als ik er aan denk.
redelijk en da's vooral te danken aan mijn man, die ruimt elke avond op en maakt de keuken toonbaar, neemt hier en daar wat af enz. zand ja dat ligt er elke dag weer, ik kan niet meer stofzuigen en martin redt het simpelweg niet om elke dag te doen, dus grond is niet superschoon, maar goed we lopen ook met z'n alle buiten op blote voeten, dus ik maak me er niet zo druk om. Gelukkig loopt colin en kruipt eigenlijk nooit meer dat scheelt wel, anders moest het toch op een manier anders. Wassen doe ik alleen op dagen dat ik niet zoveel pijn heb en dus ligt dat wel eens achter.. nu nog 2 was staan , dus dat valt mee. Opvouwen ja ach.. als het echt niet anders meer kan met 10 min . achter elkaar dan moet ik weer stoppen. mijn moeder vouwt zodra ze een bakkie komt doen, op de een of andere manier doet dit zo zeer. strijken kan niet koken kan niet vaatwasser leeghalen kan niet vullen lukt , beker voor beker, dus doe alles erin zodra ik klaar ben. afnemen van tafels en aanrecht doe ik elke dag Verder gaat 1 x in de 2 weken ,en dat zal wel 1x per week worden binnen niet al te lange tijd,onze schoonmaakster door het huis die doet de douche, bedden, wc, boven/beneden stoffen en zuigen enz. enz. het kan niet anders
Ons huis ziet er ook met dit weer netjes uit, wordt zenuwachtig als er rommel ligt . Ik sta dan ook met mijn vriend mee op (6 uur), en dan doe ik alles: alle beestjes voeren, stofzuigen, dweilen, afwasmachine, wasmachine en droger. En om 8 uur is alles weer spik en span, en wordt ons meisje wakker. De rest van de dag doe ik de kleinere dingen (op een traag tempo), was vouwen, wc poetsen ed. Zo houd ik het huis lekker schoon. En dat met ruim 37 weken zwangerschap.
Ons huisje ziet er ook netjes uit. Ik kan er echt niet tegen als er overal wat ligt te slingeren.. Ik ga alleen niet uitgebreid schoonmaken, dat gaat nu in fases. Ene dag stoffen, andere dag zuigen en dweilen etc etc.. Maar rommel? Komt er hier niet in!
hier is het eigenlijk wat netter dan anders. wij wonen met dit weer zowat buiten dus zoveel rommel wordt er niet gemaakt binnen. de kat (die niet naar buiten mag) ligt hele dagen in de gang dus die maakt ook geen rommel. alyssa zit voor een groot deel van de tijd in het zwembad en anders in de zandbak. we eten lekker buiten dus ook geen gevallen etensresten van alyssa die binnen opgeruimt moeten worden. kortom, heerlijk. de was, de wc en de vaat houd ik wel bij zodat het niet ophoopt. moet wel zeggen dat ik de temperatuur wel erg extreem vind. zit nu binnen achter de laptop maar tis buiten haast beter doordat er iets wind staat. liefs doris
hier houd ik het gewoon bij aangepast met dit weer. maar het is wel netjes. vandaag met de was bezig geweest en evt vanavond stofzuigen. en morgen vroeg wat boodschapje's doen.
oo dat moet ik vandaag ook doen pffff... een hele mand vol met een berg erbovenop..... gelukkig is het niet zo heet vandaag!
Precies hetzelfde als wanneer het geen warm weer is. Gewoon opgeruimd, was gedaan en in de kast, schoongemaakt...
Hier is het ook gewoon netjes ondanks het warme weer, ik moet wel met een hond en een kat in huis en ik kan absoluut niet tegen rommel.. Ik doe dan alles 's ochtends of 's avonds zodat ik in de middag lekker kan genieten van het weer.. Ik doe trouwens alle huishoudelijke taken als de kleine meid ligt te slapen, zo heb ik alle tijd voor haar als ze wakker is..