Geen koffie zegt iedereen altijd, om de caffeine, maar ik doe er altijd melk in. Maakt dat enig verschil? Heb het nu al weken niet gedronken, vindt de geur ook niet altijd even prettig, maar soms... duss, kan koffie met melk minder kwaad?
dat zou niets uitmaken, je voegt toch alleen maar iets toe? de koffie blijft koffie. Overigens mag je wel koffie hoor, alleen geen sloten tegelijk! Ik drink zelf 2 tot 4 bakkies per dag!
Caffeine gehalte blijft dan gewoon hetzelfde hoor, dus maakt verder geen verschil. Maar net als de anderen al zeggen, je mag gewoon koffie hoor, gewoon met mate. Gemiddeld 2-3 bakkies op een dag kan echt geen kwaad..
Je mag 3 kopjes koffie of 4 kopjes thee per dag, maar caffeïne vrije koffie kan onbeperkt, dus ik ben gewoon overgestapt op caffeïne vrije koffie. Oh, ook rekening houden met cola, want ook niet meer dan 3 glazen cola per dag drinken. Meerinfo vind je op de site van het voedingscentrum. http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... +kinderen/
O thanx, en ik altijd maar vrolijk vertellen dat de melk de cafeine neutraliseert... affin, tijdelijk voor levende fabeltjeskrant gespeeld. Maar fijn om te weten dat mocht ik weer zin in koffie krijgen, ik dat rustig mag drinken (met mate) Maar drink nu toch voornamelijk water op me werk en vruchtensap thuis, dus dat zit wel goed.