steken in de onderbuik! oefenweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sammii88, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik heb sinds gister elke keer steken in me onderbuik... ik heb gister me nichtje verkeerd opgetilt omdat ze bijna viel, ving ik haar op... maar sindsdien heb ik elke keer steken in mijn onderbuik het meest aan de linkerkant maar ook wel in het midden van mijn onderbuik... kunnen dit oefenweeen zijn of is het iets anders?

wie kan me het vertellen?

2. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    het kunnen ook je banden zijn? of misschien iets verrekt?

Ik heb nu sinds een week oefenweeen pijn over mijn hele buik die lijken op kramp als je naar de wc moet (diaree, sorry weet anders niet hoe ik het moet uitleggen) die gepaard gaan met een harde buik.

3. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    jah dat heb ik ook wel hoor... ik kan ook bijna niet normaal zitten want dan krijg ik ook steken...
    en het lijkt ook net of ik een (grote boodschap) moet doen maar het lukt niej eens...

4. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    dan zijn het waarschijnlijk oefenweeen, kan je vanaf ongeveer week 34 last van krijgen.
    Ik moest van mijn gyn. rustiger aan doen dan, want de kleine mag nog niet komen.
    dus ietsje rustiger aan doen ;)

5. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    jah idd... ik doe het al ff rustig aan heb pas in het ziekenhuis gelegen met een te hoge bloeddruk dus rustig aan moet ik het zo in zo al doen...
    maar ik wist echt niet wat het was... want ze doen best wel pijn.... die steekjes enzo

6. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ja die kunnen soms al best heftig zijn maar vergeleken met het echte werk stelt het nog niet zoveel voor ;)

7. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    neej dat geloof ik best haha... ik weet ook niej hoe het in het echie voelt... daar kom ik vanzelf achter haha... mja jij schiet ook al lekker op he... haha

8. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    er zit maar een weekje tussen ons :) wie zal er eerder bevallen? haha

9. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi dames,
    Hier ook al vanaf zondag, vooral 's avonds regelmatig harde buiken en een pijnlijk gevoel over de hele buik. Heb het idee dat mijn buik ieder moment kan knappen, zo strak en voelt pijnlijk aan, houdt even aan en zakt weer weg en begint daarna weer opnieuw, ongeveer om de 6 minuten. Zijn dit ook oefenweeen?

10. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    dat zou kunnen, het geeft wel aan dat je rustiger aan moet doen 31 a 32 weken is echt nog te vroeg om te bevallen, ik zou het wel even bij je vk of gyn. aangeven.

11. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0

ik heb geen idee wie er eerder zal bevallen...:p
    we zullen zien he:p:p

12. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nou dames, vanmorgen in het ziekenhuis geweest, waren toch al echt activiteiten. Gelukkig was de baarmoedermond nog goed dicht en voldoende dik 4 cm. Ze wilde me al daar houden, maar ben toch maar naar huis gegaan. Als de harde buiken erger zouden worden moest ik direct bellen en dat moet ik helaas zo gaan doen.

13. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ohhh okeej das minder... 31 weken is nog wel vroeg hoor.... this beter als het nog ff blijft zitten....
    haha suc6 in ieder geval

14. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    idd rustig aan doen hoor Mieke, veel sterkte.

15. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey dames,
    weer terug uit het ziekenhuis. Helaas, regelmatig harde buiken, maar gelukkig doen ze nog niks. Ik mocht naar huis met een rust advies en bij verandering moet ik meteen terug. Bah dat worden erg lange 8 weken

16. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0

jeetje... dat worden zkkr 8 lange weken...

nou heel veel suc6

Deel Deze Pagina