Is dat wat? En dat plons, is dat voor 2/3 jarigen geschikt? Er staat alleen bij dat het tot 11 jaar is.
ok leuk, had er nog nooit van gehoord. De site geeft niet echt aan wat je er allemaal kunt doen. Heb je er ook attracties enz buiten? En is dat plons ook voor kleintjes?
Ik heb gehoord dat Plons vrij koud water heeft voor een baby, maar ze mogen er wel in. Binnen is leuk, ze hebben een ring voor de kleintjes, maar die van mij (bijna 2) scharrelt de hele zaal rond. Ik ga trouwens wel altijd mee, want vind het nog te eng om hem helemaal alleen te laten gaan. Zelf vind ik dat buiten meer voor oudere kinderen is, maar je kan het proberen als je wilt. Er zijn buiten geen attracties, zoals een draaimolen ofzo. Het zijn huisjes om in te klimmen, zo'n touw dat je van de ene kant kant naar de andere kant schuift, (Ben helemaal de naam kwijt van zo'n ding.) en dat soort dingen. Ik vind De Holle Bolle Boom een leuke gezellige sfeer hebben. Het is wat kleiner als een Ballorig, misschien daarom. Veel plezier als je gaat!!
Ik vind de Plons wat tegenvallen eerlijk gezegd. Idd koud water, heel donker binnen. De Hollebolleboom binnen vind ik wel leuk! De buiten ben ik (nog) niet geweest!
Ik was door verhalen van bekenden in onze omgeving erg enthousiast geworden maar toen ik daar was viel het me heel erg tegen. Plons zijn we niet geweest. Wel buiten en binnen. Mijn zoontje vond het wel leuk maar was al snel uitgespeeld. Dat heeft hij niet bij Kidsplayground of Ballorig hier in de buurt.
Hier alleen ervaring met de plons.. Water is er inderdaad vrij koud, maar wel te doen. De omgevingstemperatuur is echter blòedheet, echt niet fijn vertoeven daar als je even aan een tafeltje gaat zitten. Oja, je moet er ook vroeg bij zijn als je een zitplek wilt, want het terras is vrij klein. Je mag er geen eigen eten/drinken nuttigen en daar zijn ze superstreng in. Zelfs als de snoep/koek automaat stuk is, verwachten ze dat je naar boven gaat, het restaurant in (leuk in je zwemkleding) Eenmaal uit de plons wilden mijn vriendin, ik en onze kinderen nog wat eten in het restaurant. Het was daar heel rustig. We hebben denk ik een minuut of 5 voor de balie gestaan om te bestellen en werden gewoon genegeerd! Ik zal er niet snel weer heengaan, er zijn genoeg alternatieven waar ze wel normaal met mensen omgaan...
Hmm ok, nou we gaan er strax heen en we zien het wel. Hadden al beloofd aan de kleine dat ze ging zwemmen en spelen. Hoop dat het meevalt
Wij vinden plons geweldig!!en het water is echt niet koud hoor!!Super leuk voor de kleintjes en als ze het koud zou krijgen ga je toch gewoon weer/??Wij vinden het super in ieder geval!!!!
en hoe was het? holle bolle plons is erg leuk kijk wel uit dat je er niet uit glij zie er regelmatig mensen onderuit gaan
hey, Binnen was nix aan. Ze was na een halfuurtje al uitgekeken. Plons vond ze erg leuk! Alleen jammer dat na uurtje de glijbaan het niet meer deed, door een technische storing. Het zwemmen was wel geslaagd. Wel bloedheet daar binnen zeg.