Hoi, moet even mijn blije ei kwijt hoor! Vandaag is het nog precies 3 maanden tot aan de uitgerekende datum! Ik vind het echt heel snel gaan, maar soms ook nog erg langzaam, zo benieuwd naar wie mij alsmaar zit te "pesten" in mijn buik Ook is het nog erg onwerkelijk dat we over een paar maanden ons kleine ukkie in onze armen mogen sluiten... Maar, kleine moet nog lekker even bij mama blijven, want mama's hoofd staat nog niet naar bevallen hoor! Daar zie ik best tegenop...
Haha heerlijk he !! T gaat ook zo snel, straks dan begint t en dan denk je wauw wat snel gegaan. En de bevalling hihi, dat verandert wel! Ik was bij onze 1e ook heel bang toen ik even ver als jij was, maar toen ik 39 weken was dacht ik echt, ooooh god laat t alsjeblieft beginnen!! ik was het zo zat. En met precies 41 (snachts) is het begonnen, en ik heb nog heerlijk met manlief samen op de bank gezeten en helemaal dubbel gelegen om de weeen! als het komt dan komt het, en dan moet je zo veel mogelijk proberen de mooie kanten te zien en je goed concentreren, en als je kleintje er is, dan is het toedeloeeee pijntjes, die ben je dan ECHT ECHT ECHT meteen vergeten!
Wij praten er ook met humor over hoor, je moet toch een beetje relativeren, het is al heftig genoeg straks. Ik volg zwangerschapsbegeleiding bij cesar-therapie en heb een hele leuke therapeute, heeft zelf al 2 kids op de wereld gezet, dus heeft genoeg bevallingservaring. Met haar kan ik ook enorm lachen over dit serieuze onderwerp, dat houd het wel luchtig. Kindje zal er toch uit moeten, wanneer en hoe dan ook. Je kan er niet om heen. Dus ik probeer er nuchter tegenover te staan. En de pijn, nou ja, dat zie ik op dát moment wel!
Hier ook! Leuk! Ik dacht bij m'n vorige bevalling; laat ik mij er maar op instellen dat het pijn gaat doen en lang gaat duren, valt het misschien mee Pijn wel, lang duren viel mee Tegen die tijd wil je indd graag bevallen en ben je nóg nieuwsgieriger naar die kleine!
Hier ook nog 3 maandjes!! Kreeg toevallig vandaag mijn kraampakket binnen, toen kwam net echt Ff binnen dat het nu heel snel gaat!! Spannend! En gelijk begonnen ook de hartkloppingen, want nog zoooo veel te doen, Haha!
haha vrolijke topic! Ik ben 10 weken verder dan jou ongeveer en ga binnen nu en niet afzienbare tijd bevallen. Ik dacht toen ook nog van jeeee, wat een eind weg! Maar nu 37 weken met de laatste lichamelijke loodjes kwaaltjes en die dikke buik en de bewegingen die echt niet meer zo schattig zijn als in het 2e trimester kijk ik uit naar bevallen. En dat ik ook denk: waar blijft de tijd! wat is het snel gegaan! Terwijl ik soms ook dacht: het mag van mij best sneller gaan (vooral in het 2e trimester). Grappig al die stadia waar je doorheen gaat eigenlijk.. geniet er lekker van en van die lieve schopjes en trapjes in je buik, straks zitten ze in je ribben geparkeerd , voelt wat minder lief haha
Hier nog geen kraampakket, maar kamertje is helemaal af. Alles wat we nodig hebben om baby straks te verzorgen ook in huis. Tis wel heel erg onwerkelijk, kan me nog steeds niet voorstellen dat die kleine uk straks in dat (grote) ledikant ligt te slapen, ipv veilig bij mama in de buik
Hier ook nog geen kraampakket,rond zeven maanden pas ( bij cz ) dat ik begrepen heb ligt er aan waar je verzekert bent dat ben ik volgende week zondag pas. Gelukkig komt er nu vooruitzichten in de babykamer moet alleen nog wat kleine dingtjes kopen en hemeltje en plankjes ophangen en is het klaar dan volgende project geboortekaartjes
Hier kamertje dit weekend zover klaargemaakt dat de kleertjes alleen nog maar gewassen hoeven worden en de kast in! Maar daar wacht ik nog even mee, is de verflucht weg en ligt het zeker fris in de kast! We hebben al een zoon, die is vorig jaar al verhuist naar grotere kamer, dus er hoefde op de babykamer niet veel te gebeuren. Nieuw fris kleurtje op 1 muur, commode likje verf, wiegje naar beneden en de bekleding daarvan wassen, dat licht nu bij mijn schoonmoeder. En hier ook weer een klein feestje, gisteren de 28 weken grens bereikt!! Vind ik ook wel weer een vreugde dansje waard Nog 'maar' 12 weekjes!
Ik doe vandaag ook even mee met het feestje, maar wel weer een andere reden - eerste dag van mijn verlof! Heerlijk!!!! Kamertje is klaar, kleertjes moeten wellicht nog gewassen (ach, misschien ook niet, zijn van mijn dochter en denk ik nog wel schoon), beetje shoppen vandaag, beetje filmpje kijken. En dat nog een paar weekjes. Heerlijk!! Heb er echt naar uitgekeken en vond de laatste paar weken werken veel te langzaam gaan omdat mijn hoofd er al echt niet meer naar stond!