En ik had geen eisprongen, zei de gyn......

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Hellen1971, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Spannend Hellen,je ouders zullen het wel helemaal geweldig vinden!

Hoe lang ben je nu trouwens bezig geweest zwanger te worden? Ben je er door tempraturen achter gekomen dat je geen ei had(of dus heel zeldzaam een ei had) of ben je gewoon na een jaar doorverwezen ofzo? Sorry dat ik zoveel vraag maar heb zelf ook flink wat overgewicht en ben gewoon heel bang dat het ons niet op de normale manier gaat lukken.
    Volgens mij kun je wel gillen als je 2 streepjes ziet verschijnen,echt super!

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oww..ik heb gegild ja! Ik wilde al jaren een kindje...maar mijn eerdree partners wilden dat niet.

Uk kwam erachter dat er iets niet klopte, toen mijn cycli steeds onregelmatiger waren en langer duurden ( 59 dagen , bijvoorbeeld). de huisarts weigerde de zaak te onderzoeken en gaf aan dat het wel gebruikelijk kon zijn "voor een vrouw van mijn leeftijd".

Ik nam daar geen genoegen mee en meldde me zelf aan bij de poli gynaecologie. Daar kwamen we na diverse echo's achter, dat er geen eitje wilde groeien. Bloedonderzoek was in orde, dus werd ik weggestuurd met de mededeling dat ik moest gaan afvallen.

Uiteindelijk blijk ik nu wél één geregistreerde eisprong te hebben gehad ( door ijskoud door te blijven tempen, elke dag op hetzelfrde tijdstip) en -hoe wonderlijk ook- ik ben met dat ene eitje zwanger geraakt!

Ik raad je dus aan om te temperaturen. Mocht je ooit naar een arts willen stappen, is dat meestal toch één van de eerste dingen die ze je gaan vragen om bij te houden. Voor jou heeft het het voordeel dat je je cyclus leert kennen en eventuele eisprongen leert herkennen. Als je het bijhoudt bij, bijvoorbeeld, fertilityfriend.com, krijg je vanzelf in beeld wanneer er een eisprong gevonden wordt a.d.h.v. je temperatuur.

Succes..en laat mijn verhaal je een hart onder de riem steken. Een maand geleden dacht ik nog dat mijn wereld instortte en vandaag zet ie, letterlijk en figuurlijk, uit.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He hellen ook hier een dikke proficiat, je krijgt net als ik een septemberbeeb he? enkel een jaartje later

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Wooow wat een gaaf verhaal! Gefeliciteeeeeeerd zeg! Woooooooooooooow

5. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

helene ik heb je natuurlijk via msn en via de temp kaartjes gefeliciteerd maar doe het lekker hier ook nog een keer. we gaan samen lekker zwangeren he meis. jij verdient het! en laat jou gyno maar een poepje ruiken :p

Deel Deze Pagina