Haha, ik kon mijn ogen niet geloven toen er 'zwanger' op de test stond, gewacht tot ik weer moest plassen en ja hoor op de tweede test stond weer 'zwanger'! Een maand of 3 geleden vroeg m'n vriend wat ik ervan zou vinden als wij een kleintje zouden hebben. We hebben er goed over gepraat en meteen de pil ingeruild voor foliumzuur! Natuurlijk hadden we het er al vaker over gehad en het was duidelijk dat we allebij wel een kindje zouden willen, maar dat het zo snel zou gaan had ik ook niet gedacht haha! Nadat ik met de pil was gestopt was ik meteen 2 weken over tijd. Maar omdat ik 3 negatieve testen had vermoedde ik al dat het door mijn verstrooide cyclus kwam. Maar nu was ik weer over tijd, was al bang dat het een tijd ging duren voor m'n cyclus op gang kwam... Tot ik zo'n flauw vermoeden kreeg... Hij bleef nu alweer ruim een week uit en mijn borsten leken een stuk groter, steviger en mijn tepels zijn aardig gevoelig. Ook had ik geen zin meer in normaal avondeten alleen maar in soep en salades (ik eet normaal nooit soep?). Wel honger maar geen trek en bij het denken aan verschillend eten word ik even misselijk. Toch maar weer testjes gekocht en ja hoor! Raak! Volgens mijn berekeningen (en met behulp van de calculater op de site) moet 25 Dec de innesteling zijn geweest. Vanmorgen meteen de huisarts gebeld en morgenvroeg kan ik terecht! Het leuke is dat mijn broer en zijn vrouw ook een kleine verwachten, die zal een maandje eerder komen dan onze kleine als alles goed gaat! De opa en oma's zijn al helemaal enthousiast haha Voor de omgeving houden we het nog even geheim tot we wat meer zekerheid hebben, daarom is het zo fijn hier lekker mee te praten en fantaseren! Liefs,