En ik sta als enige nog overeind

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door wachtend, 22 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hli wachtend.. ben weer even terug.. moest t even van me af schrijven.
    Dikke digiknuf terug.. zitten we wederom in t zelfde schuitje;) hier dan maar 1 week vakantie.
    Manlief is gezellignuit zn hol gekropen om filmpje met me te kijken (mijn chill dingetje) kleine slaapt for now.. ff ontspannen.

2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ohh fijn dat hij er nu wel even is! Kun je even genieten van quality time samen! Hier helaas minder nieuws kleine meid weigert in haar bed te slapen en gaat dan meteen brullen! Ze heeft alleen totaal geen stemmetje meer over dus je hoort alleen maar schor gepiep :( het enige wat ze wil is boven op mijn man zijn borst slapen en meer niet :( zo gaat het nu al 3 nachten en gister waren we bezig tot 02:30 uur smorgens en man zelfs tot 05:00 uur. Elke keer als ze slaapt proberen we haar over te leggen maar dan word ze huilend wakker tot echt overstuur gaan. Ze is nu bijna 9 maanden dus ook die stomme sprong is in zicht en die nekte ons bij zoon bijna (9x eruit op een nacht)

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hoop dat ze snel opknapt!! Mijn HA zei dat met AB kuur de koort binnen 2 a 3 dagen weg moet zijn.. heeft ze al n puffer voor t hoesten?

4. Sue87

Sue87 Niet meer actief

En zijn dr oortjes gecheckt? Bedje miss iets hoger?
    Zoon heeft oorontstekingen en hier is het devies: neusspray neusspray neusspray en bed omhoog aan 1 kant
    Met oorontsteking willen ze nml ook niet liggen omdat de druk dan hoger wordt en zeer doet

5. wachtend

Nee helaas nog niet het is een bovenste luchtweginfectie en omdat ze nu al 4 dagen hoge koorts en het werd eerder erger dan minder dus vandaag heeft de HA haar een AB gekregen in de hoop dat ze opknapt.
    Ik hoop alleen maar dat dit geen gewenning gaat worden en zo meteen niet meer in haar bed wilt slapen. Het ging juist zo goed!

6. wachtend

Oortjes, keeltje alles is gecheckt. Bedje staat omhoog aan 1 kant maar slapen ho maar. Had er eerst een boek onder gelegd (goeie boeken daarvoor die van Karin Slaughter) en nu een kussen onder haar matrasje gelegd ligt ze een heel stuk hoger en hopelijk haalt ze zo beter adem want alles zit verstopt bij haar :(

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik was 3 jaren achter elkaar ziek met oud&nieuw. 1e jaar was ik net zwanger(need I say more?), 2e jaar was ik verkouden/koorts en vorig jaar ook, toen wist ik niet hoe snel ik mijn bed in moest na het vuurwerk(voor die tijd ook nog ff geslapen trouwens).
    Dit jaar tot op heden nergens last van, maar ik klap pas in mijn handjes na 00:00 vannacht, hahaha! Oja, moet trouwens nog wel ongesteld worden, gelukkig nieuwjaar....

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Helaas is dit al 3 jaar onze kerst zo. 1e zo misselijk van de zwangerschap met buikgriep, 2e weer buikgriep en flauwgevallen en man met oud&nieuw ziek, laatste kerst weer buikgriep nadat manlief het ook had gekregen en een zieke peuter die waterpokken kreeg met koorts. Was het met kerst zo spuugzat dat ik zei dat we het beter maar niet meer kunnen vieren! Hou enorm van de kerst & oud en nieuw maar zo is er geen lol meer aan... ook als je dan niet weet hoe gauw je je bedje weer wilt zien omdat je beroerd ben :x Merry x mas & goodnight.

9. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat balen he...! Zijn jullie er allemaal weer bovenop gekomen?

Hier waren we met 10 mensen op vakantie rond kerst en oud en nieuw. De helft was ziek, de andere helft was half ziek/verkouden/slapjes......

10. wachtend

Hier even afkloppen maar alles weer op de been zelf vorige week wel last gehad van een niet lekker functionerend been (spanning van afgelopen weken/maanden ging op mijn spieren zitten maar na een paar dagen rustiger aandoen ging het weer gelukkig!

Deel Deze Pagina