Hallo allemaal, Sinds april 2006 zijn we/ben ik gestopt met de pil. Ook voor ons wordt 2006 spannend, we willen allebei heel graag een kindje, het wordt de eerste. Ik vind het allemaal best spannend, ik heb namelijk tegen niemand nog gezegd dat ik gestopt ben met de pil. De eeste natuurlijke ongesteldheid was met 30 dgn, nu van het weekend opeens 24 dagen. Hoe moet ik nou een beetje kunnen uitrekenen van hoe en wat?
Hoi Anakin, Bedankt voor je reactie. De overige dames trouwens ook!! Ik las dat je 5 dgn overtijd was en ook al testen in huis hebt.... Spannend. We horen het wel.... suc6
hee hallo welkom hier! ik denk dat je eerst een paar keer je ongi moet krijgen voor het een beetje duidelijk word voor je. weet wel dat het bij mij in het begin van de hak op de tak ging. succes er mee liefs anna
Welkom hier! Ik ben ook net begonnen zeg maar, een paar weken geleden spiraaltje laten verwijderen. Ikzelf doe het een beetje op de gok. Vroeger (voor de pil en spiraal) had ik een heel regelmatige cyclus van 28 dagen, dat heb ik nu ook aangehouden. Maar wij hebben zeg maar geen probleem met vaak klussen dus klussen gewoon elke week een paar keer en hopen zo dat het een keertje raak is........als het een half jaar of langer gaat duren dan heb ik een beter beeld van mijn cyclus nu en dan ga ik wel een keertje echt uitrekenen wanneer ik vruchtbaar ben. Vooralsnog hoop ik dat het op de 'spontane' manier lukt! jij ook veel suc6 en hopelijk is het snel raak!!!
sommige ontpillen eerst voordat hun cyclus een beetje regelmatig wordt anders zijn er genoeg dingen die je kan doen om te zien wanneer je je eisprong hebt temperatuurlijst bijhouden of ovulatie testen gaan gebruiken maar ik zou jezelf eerst even de kans geven om te ontpillen leuke tijd op het forum en suk6