Aaaah, zucht. Ben ik weer. Ik word er behoorlijk ongedurig van zo, geen zekerheid hebben dat ik zwanger ben, bevestiging te vinden voor wat ik voel. Ik heb zojuist gependeld en volgens mijn pendel ben ik zwanger, maar ja....of dat nu betrouwbaar is?
Nog eens gependeld en nu negatieve uitslag. Hier hoef ik mijn soelaas dus duidelijk ook niet te halen. Word er ondertussen beetje moedeloos van. Waarom heb ik geen megakorte cyclus? Dan kon ik tenminste al lekker snel testen. Pfffff. geduld is echt een schone zaak. Kan daar nog veel in groeien zeg maar.
Hoewel mijn vervroegde menstruatie niet zo hevig doorzet als íe normaal gesproken zou doen als ik menstrueer, zegt mijn gevoel nu wel dat ik niet zwanger ben. Ik heb mezelf dus blijkbaar weer eens gruwelijk voor de gek gehouden. Blijkbaar kan ik mijn eigen lichaam niet vertrouwen waar het zwanger worden betreft. Ik heb de afgelopen twee dagen gemerkt hoe obsessief ik bezig ben met zwanger worden op het moment dat ik mezelf daar niet in beteugel. Ik zit dan de hele dag achter de pc het hele internet af te zoeken, voortdurend op dit forum etc. En denk in ieder kwaaltje een bevestiging te vinden dat ik zwanger ben. Dat vreet energie en is op die manier ook niet vol te houden voor me. Ik maak mezelf er helemaal gek mee. Vandaar dat ik besloten heb voorlopig niet meer op dit forum te komen, door zo obsessief bezig te zijn met zwanger worden als de afgelopen tijd duw ik de mogelijkheid zwanger te worden alleen maar verder van me af, daar ben ik van overtuigd. Ik ga me voorlopig dus maar eens even hard op andere dingen storten; mijn werk, mijn studie en de huizenjacht, want nu mijn vriend en ik weer (gelukkig) samen zijn wordt het wel zo onderdehand weer tijd voor een huis voor ons samen. Toch? Ik zal zo af en toe misschien een keertje komen kijken en anders zien jullie mij hier vanzelf wel weer terug als ik het geluk heb zwanger te zijn (ik hoop dat dat ooit gebeurt natuurlijk en wel in de periode dat jullie hier ook nog op het forum te vinden zijn). Ik wens jullie allemaal heel veel succes bij het zwanger worden. Laat 2007 ons jaar worden meiden! Dikke knuffel van Indigo
Jeetje meid, balen hee... Maar onthoud goed dat je hier ten alle tijden welkom zult zijn en dat er dan nog veel mensen hier zullen zijn om je weer te verwelkomen! Ik wil je veel suc6 wensen met zwanger worden meid! Dat het maar snel mag gebeuren! xxx Joyce
Dank je wel lieve Schijndelsvolk. Je gaat me hier echt wel weer tegenkomen. Kan het toch niet laten af en toe even te spieken, dus.... Voor jou heel veel succes. Zie dat je straks mag gaan testen. Spannend! En natuurlijk ook alvast een fantastisch 2007 waarin alle dromen uit mogen komen.... Liefs, Indigo