En ineens verandert mijn cyclus.. :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roema, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roema

    Roema Actief lid

    31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Haai,
    Een aantal maanden zijn we aan het proberen om zwanger te worden. Sinds mijn laatste zwangerschap had ik een vrij regelmatoge cyclus.. 27-28-29-30 dagen. Op een gegeven moment met de ovulatietesten begonnen.. Maar ook daardoor nog niet zwanger.

    En nu ineens was ik 14 dagen na mijn laatste ongesteldheid al weer ongesteld. Alleen ipv 5 dagen, maar drie dagen.. En een week later heb ik weer ineens bloedverlies.
    Ik heb ook last van mijn onderbuik, een constant ongi gevoel. Heb zelfs een zwangerschapstest gedaan, maar logisch was die natuur lijk negatief.

    Misschien herkent iemand dit? Ben ik wel benieuwd naar.

    Groetjes
     
  2. MammaJo84

    MammaJo84 Niet meer actief

    Hoi, ik herken het niet. Maar ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe dit zou kunnen. Zou me ook onzeker voelen in jouw geval.
    Er is vast wel iemand die het herkent. Toch dames?
     
  3. Nientjje

    Nientjje Fanatiek lid

    15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hoi Roema. Het lijkt wat op mijn situatie twee maanden geleden, mijn cyclus was ook helemaal in de war. Rood bloedverlies, terwijl ik twee weken daarvoor al ongesteld geweest was en een paar weken bruin bloedverlies. Mijn hormoonhuishouding bleek in de war te zijn. Ik heb toen een kuurtje (1,5 week) primolut gekregen (hormomen), daar was ik natuurlijk niet zo blij mee, want dan mag je niet zwanger raken. Maar mijn hormoonhuishouding was op dat moment zo in de war dat ik waarschijnlijk toch geen eisprong had. Na het kuurtje kreeg ik een ontrekkingsbloeding en afgelopen weekend mijn menstruatie gehad.
    Ik zou van de week even langs de huisarts gaan, misschien is jouw hormoonhuishouding ook in de war.
     
  4. Roema

    Roema Actief lid

    31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Ja, ik denk dat ik inderdaad naar de huisarts moet. Vandaag ben ik weer half ongesteld.. Net als gisteren. En dus twee weken geleden. Daar kan geen ei bij zitten lijkt me. Het lijkt me ook niet helemaal gezond. Ik ga de dokter inderdaad bellen.
    Maar als er dames zijn die het herkennen dan vind ik nog steeds fijn om hun reactie te krijgen!
     

Deel Deze Pagina