Hallo allemaal Wij zijn bezig om zwanger te worden, nu is het zo? Mijn eerste dag van mijn ongesteldheid was 30 jan. Toen was ik het bijna 1 week ongesteld, daarna 2 dagen weer niet daarna weer 2 dagen wel... normaal wordt ik gewoon om de 28 dagen ongesteld. Nu hebben we gestest met de vroege zwangerschaptest en die wijst niks uit. Vorige week had ik echt dat elastiek door zichtig afscheiding..... zou het toch te vroeg zijn geweest, ik snap er niks meer van. van de week onzettend pijn in me onderbuik gehad dat kwam en ging weer wie kan mijn meer vertellen?????
tja het blijft lastig!!! ik herken al je symptomen en zelf ik werd afgelopen x gewoon ongesteld. Dus je zult echt even moeten afwachten of dat het zo is. Tja en testen voor je nod kan wel, maar ik heb er geen goede ervaring in. Misschien ben je wel zwanger en test je te vroeg. Ik had afgelopen maand 4 dagen voor nod een lichte test en ben gewoon ongesteld geworden!! Dus ik test pas als ik echt overtijd ben. Ook ik ben normaal altijd rond de 28 dagen ongi, maar we zitten nu in de 2e ronde en het is net alsof mijn lichaam me soms voor de gek houdt. Ik voel ook vanalles, maar ik weet ook dat dit vanalles kan zijn en niet perce een zwangerschap. Hoop het voor je maar probeer ook een beetje realistisch te zijn. succes....!!
het kan bij ontpillen worden weet niet hoelang je al gestopt bent met anticonceptie maar je lichaam kan je flink in de maling nemen, heel veel succes