Hallo iedereen Nu heb ik me toch een paar vragen hoor en ik hoop dat er iemend is die me kan helpen ik heb op 20 october 2006 mijn regels gewoon zoals anders op 27 october heb ik samen met mijn vriend gevreen maar zowel met als zonder condoom nu heb ik sinds de 2 de week van november rare verschijningen ik ben dus alle dagen misselijk geweest tot eind november nu nog soms maar niet zo erg mijn tepels zijn groter bleker en er staan allemaal kleine bobbeltjes op en ook zijn mijn borsten en er komt ook een witachtige vloeistof uit mijn borsten als ik er in knijp met momenten overgevoeligen er lopen soms aders door mijn tepelhof ook heb ik spataders zowel groot als klein op mijn borsten benen en buik aan de onderkant ben ik steeds een beetje vochtig heb ik anders nooit en in mijn onderbuik voel ik al een hele tijd een spanning doet geen pijn maar voelt als een oprekking heb ik ook nog nooit gehad ik heb dus ook inneens spontaan een aambei gekregen en heb heb ook af en toe hoofdpijn en en een krampend gevoel van mijn onderbuik naar mijn liezen ik heb dus eind november op 19 de kreeg ik mijn regels dacht ik maar dit was niet zoals het moest ik heb 5 dagen een rood en bruinige afschijing gehad maar op die 5 dagen tijd was het zo miniem dat ik in prinsiepe maar 1 tampon nodig zou gehad hebben bij wijze van spreken dan he ik heb ook zelf een test gedaan op 22 ovember die was negatief en 24 november een bloedtest en die was ook negatief kan ik nu toch zwanger zijn ? ik hoop dat iemand me kan helpen met vriendelijke groetjes Tijgertjes :
Geen idee. Als ik jou was zou ik nog een testje doen. Als je zwanger zou zijn, zou er nu toch een tweede streep op moeten staan.
ja dat denk ik ook maar ik zit nu te wachten op den 20 december om te kijken of ik dan mijn regels wel of niet krijg ik weet het op den duur ook niet meer hoor en als ik op de pagina's op het internet zit te lezen gebeurt het wel meer dat de testen negatief uitslagen en het is ook niet dat ik daar mee bezig ben om zwanger te worden ik heb zoiets van dag tot dag te leven mocht het toch zo zijn is het zeker van harte welkom hoor maar toch al bedankt voor je antwoord
Janake: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=26895 was wel zwanger ondanks negatieve testen, dus wie weet.. maar de kans is wel klein denk ik..
oke bedankt in iedergeval maar mocht het toch zo zijn zou ik het toch raar vinden aangezien dat ik al deze symtomen heb en ik moet wel zeggen mijn moeder had dit vroeger ook maar dan wel met de urine testen ware ook negatief ze houde haar regels tot de vierde maand van de zwangerschap dus dan zullen we maar afwachten denk ik
Hallo iedereen ik denk het dus niet he ik heb weer een test gedaan was wel halverwege de maand maar ja weer negatief heb er met doctor over gesproken vind het ook raar dat ik alle symtomen heb maar toch negatief blijk te zijn en ik zit er eigenlijk ook niet mee bezig weet je maar we gaan het nu toch maar proberen om zelf ook een klein lief schattig mirakeltje op de wereld te zetten dus we hebben rond de nieuwe eisprong weer geklust dus nu weer wachten tot nod de 20ste dus duimen maar =D>