En ja hoor ook deze geven valse strepen!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Dientje, Jul 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

May 3, 2012
    3,316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Idd erg vreemd! Toch nog maar even voor de zekerheid met ern andere test testen.. Die van kruidvat zijn niet duur..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En die schijnen bij sommigen hier op dit forum ook weer op de eisprong te reageren.....

Ik zou er gewoon van uit gaan dat het je eisprong is en over 2 weken een zwangerschapstest doen. Helaas wel 2 weken (ongeduldig ) afwachten, maar dan weet je tenminste zeker dat je eisprong al geweest is! En dan is er ook geen twijfel over al dan geen zwangerschap.

3. arnaa

arnaa Niet meer actief

Jee bizar inderdaad, duidelijk een streep te zien.

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    En wat is je plan Dientje? Opnieuw testen, of klussen en twee weken lang geen test aanraken? (verder zijn we niet nieuwsgierig :D)

5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Zat stiekem mee te lezen. Heel vreemd en ben ook echt niet nieuwsgierig wat ze gaat doen:D

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    ik ook haha:D

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    En nog een andere test gedaan?

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    haha welkom:p

9. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik denk dat hij reageert op haar eisprong...Ookal komt dit haast niet voor misschien, je leest het soms wel!
    Deze met zo'n streep ken ik niet vals posi (wel penne streep/grijzig).

Ben ook benieuwd ;)

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Dames,

Zojuist een testje gedaan van de kruidvat en hij was omo wit! Mijn temperatuur is vandaag ook van de 36,4 naar de 36,7 gegaan, dus ik denk dat de test ook reageert op een eisprong. Ik heb gister dus mijn eisprong gehad. Wel raar hè!! Maar ja wie test er ook rond de eisprong haha :D

11. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Haha, toch gek heh, nie meer testen rond je eisprong! :) ik vond het wel super fijne testen voor zwangerschap! Bij mij erg gevoelig en duidelijk, ook lekker goedkoop

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel raar maar heb nog geen eisprong gehad. Mijn temp ging omhoog maar de volgende dag was het weer laag. Gister had ik ineens een knaller van een ovu test dus denk dat hij nog niet is geweest. Vind het nu wel nog vreemder dat de test een licht streepje gaf...

13. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Inderdaad!.. want als hij niet reageerde op je eisprong, waarop dan wel?!? en nu?

14. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

#34 Zanetti, Jul 14, 2012
    Last edited by a moderator: Jul 14, 2012
    Zat net je topic te lezen en vond het wel spannend allemaal. Dat is inderdaad raar dat zwangerschapstesten reageren op eisprong.

Hopelijk heb je kunnen klussen hihi. En hopelijk over 2 weekjes wel een echte posi zwangerschapstest. :)

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Y87 Nu is het helaas gewoon afwachten tot mijn nod.

@Brusje1 Gelukkig nog op tijd kunnen klussen dus ik hoop idd dat ik over 2 weken een echte positieve zwangerschapstest in handen heb :)

16. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik blijf je wel volgen want ik vind het nog steeds bizar.. ;)

Share This Page