Hmm allebei wel leuk, maar dan ga ik denk toch voor Fem (alleen wel met één m). Ik vind namelijk Jinthe/Yinthe leuker dan Yenthe, vandaar zou ik dan voor Fem kiezen.
Fem vind ik echt uniek en leuk en vlot (wel echt met één m) Yenthe, tja, zo heet mijn kat dus daarom kan ik het niet voor een mens zo gauw zien maar ik vind Yinthe dan nog mooier. Met een J doet het mij teveel aan Jente denken wat voor mij echt een jongensnaam is.
Jenthe of Jinthe erg mooi. De Y vind ik overbodig. Fem niet zo leuk, onaf. Ook hier de tweede M overbodig.
Dank jullie wel allemaal voor jullie mening. Femm vind ik juist stoer en uniek staan door de dubbel M. Geen idee waarom. Maar ben het er wel mee eens dat het later voor verwarring kan zorgen. Megan vind ik nog steeds heel mooi. En nog een aantal anderen.... Robyn (Robin maar dan.met Y....haha wat hebben we daar toch mee) Cato En.iets totaal anders.....isabeau Nou meiden....kom.maar weer op.....haha
Isabeau te gek! Jenthe ook! Cato.wel.aardig.. Fem (niet met 2x M) Robyn ookl leuk En Mégan.vind ik niet zo..
Van wat jij noemt vind ik Isabeau het leukst! Daarna Yenthe ( zou zelf Jenthe kiezen). Robyn zou ik uitspreken als Robijn eigenlijk..