Vanavond vol verbazing naar onze kanjer zitten kijken!! manlief had aiden lekker op zijn buikje op de grond gelegd! onder het mom van dan heb je de ruimte!!... nou meneertje nam het heel letterlijk en tijgerde er gewoon vandoor!!!!! whaaaaaaaaaaaa zoooo leuk!!! hij gaat als een speer! ik stond in de keuken (koken) en voor ik het wist brak ik bijna me nek over hem!.... te leuk natuurlijk maar nu is het vast en zeker gedaan met de rust!!! ik vind hem wel errug vlot!! maar erg gezellig!! Een trotse mama!!!
ja heb echt vol verbazing gekeken!! hahaha snelle jelle!!! en dan was meneertje ruim 5 weken te vroeg!! nou niets meer van te merken!! hahahaha
Zet je schrap... je zal het er druk mee hebben. hier is de rust er alleen nog als ze slaapt en ff een uurtje in de box zit... maar ook daarin gaat ze alle hoeken af.
Leuk, die zal de box binnenkort niet leuk meer vinden. Alle grijpbare dingen aan de kant en een traphek, en oppassen waar je loopt
Hier zat tussen het kruipen en het optrekken aan de tafels en het wandelen aan de tafel enz maar 1 maandje. Dus....wacht maar wat hij over een maandje kan.
Wow goed hoor. haha die van mij houdt het bij rollen en om zijn as heen draaien. Wat kan het snel gaan he!
Ahh zoo leuk dit! Nu zul je zien dat het echt heel snel gaat. Toen mijn meissie eenmaal door had dat ze kon tijgeren, kroop ze binnen no-time en niet veel later ging ze staan! Geniet er van meid, het gaat nu echt heel snel!
Ook hier ging het heel snel van tijgeren naar kruipen, naar staan, naar langs de meubels lopen en sinds een paar dagen wil zoonlief los staan/lopen, maar dat lukt hem echt nog niet. Maar het is een leuke fase, zeker vermoeiend, maar zo grappig: ik lig regelmatig in een deuk. En mijn zoon kan sinds hij mobiel is veeeeeel beter zelfstandig spelen (en kattekwaad uithalen ).