Ik kan echt niet begrijpen dat jij niet nog eens getest hebt, met een andere test, wat maakt dat uit, ondanks wat je dokter gezegd heeft. Ik ben er vrijwel zeker van dat je zwanger bent, ik bedoel en een streepje en niet ongesteld???? Dan ga je toch nog eens nadenken meid? Wil echt niet onaardig doen, maar ik snap dit echt niet. En de dokter vind ik ook niet bijster slim, als jij een streepje hebt en er komt niet wat uit de bloedtest, hoort hij op zijn minst te zeggen, kijk het even 2 weken aan test nog eens en als er dan geen streep is kom je even terug. Ik weet wel, was ik jou geweest en bleek ik zwanger, ging ik niet meer naar die huisarts.
onze huisarts is echt wel een goeie hoor! Hij zei, als ik binnenkort niet ongesteld wordt, ik best even langs gyne ga Een bloeduitslag zal volgens mij niet liegen. Ik heb gisteren een test gedaan van Hema en die is ook negatief. Ik zal gewoon een ellendige lange cyclus hebben nu
Die van Etos zijn niet hetzelfde als die van Kruitvat. De testen van Trekpleister zijn wel hetzelfde. Over huisartsen en bloedtesten. Mijn huisarts is ook niet altijd even wijs maar een bloedtest is toch wel heel betrouwbaar hoor.
Mijn huisarts is gelukkig wel wijs maar zoals je zegt, bloeduitslag is wel betrouwbaar hè. gisteren test gedaan van Hema, wel 's avonds, maar die was negatief.