Hey! Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Rubs, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rubs

Rubs Lid

26 feb 2008
    7
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam
    Hey meiden!

Even voorstellen; ik ben Ruby, 26 jaar en al drie jaar getrouwd met Christan.
    Vorig jaar december kwamen wij erachter dat we toch wel heel graag een kleine zou willen krijgen. Natuurlijk speelde dit al wel langer maar in december hebben toch echt de knoop doorgehakt. Gelijk gestopt met de anticonceptie en afwachten maar.....
    Mijn eerste eisprong hebben we gemist, want (bleek achteraf) dat ik vrij vroeg mn eisprong heb. Al bij de 10e dag. De 2e keer was het heel duidelijk en ben vervolgens na het werk gelijk naar huis geracet :)
    Verder nooit meer bij nagedacht dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Had later last van duizeligheid, beetje misselijk en mijn tepels waren ook erg gevoelig. 2 dagen voor dat ik ongesteld moest worden toch een test gedaan (meer omdat ik mn vriendin ervan wilde overtuigen dat het niet zo was!) En...... positief! Jeetje, heel mn wereld stond op zn kop.
    Ik ben nogal een druk persoontje, zowel sociaal als sportief, dus dit was wel ff een verrassing. Ik super blij natuurlijk, 2 dagen erna gelijk naar de 9 maanden beurs ! :)
    Die zondag erna was de lol er snel vanaf. 's middags was mijn afscheiding een beetje gekleurd, maandag in lichtelijke paniek naar de dokter. Hij heeft me vervolgens gerust gesteld maar helaas... het mocht niet baten. De volgende dag een vroege miskraam gehad. :( Daar ging mn wereldje weer, 2 dagen alleen maar gehuild. Kon geen kinderen, kinderwagens, baby's of iets wat er mee te maken meer zien. Het liefst was ik de hele dag met mn dekbed over mn hoofd in bed gebleven maar... je moet toch door. Ik heb me werkelijk elke dag vorige week uit mn bed moeten praten en heb mezelf constant gedwongen om verder te gaan. Jullie berichtjes hebben daar heel erg bij geholpen!
    Op dit moment vraag ik me toch af wanneer ik weer vruchtbaar ben en heb vooral de angst over een eventuele volgende zwangerschap.
    Gelukkig ben ik niet alleen, dat hebben jullie mij inmiddels wel laten zien!
    Meiden heel erg bedankt!

Dikke kus, Ruby

ps is een beetje lang berichtje geworden :)

2. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Welkom,
    Sterkte met het verlies !
    Ik kan me goed voorstellen dat je er erg kapot van bent ondanks dat het nog erg vroeg in de zwangerschap was.
    Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent en dat dan alles gewoon goed gaat ;)

Liefs Liftrasa

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel sterkte met het verlies, ik hoop dat het de volgende keer goed mag blijven gaan..

Liefs wolly :)

Deel Deze Pagina