Ziet echt grappig uit, maar op een of andere manier vindt ik toch nog altijd dat buikdansen een soort van erotische ondertoon heeft en daardoor niet echt geschikt voor kinderen. Of ligt dat aan mij?
tja misschien denken ze jong geleerd oud gedaan en ik weet niet of je buikdansen als iets erotisch moet zien bij sommige volkeren is het gewoon ,denk aan hawaiaanen (schrijf je dat zo ?)
Ze kan echt uitstekend buikdansen zeg!! Maar kan het niet helpen dat ik het toch een beetje een raar gezicht vind om dat zo'n klein meisje te zien doen. Maar ach, dat is mijn mening maar Verder heeft ze het natuurlijk gewoon heel knap gedaan.
Ik heb ergens gelezen dat het buikdansen niet erotisch bedoelt is maar dat vrouwen vroeger de techniek gebruikten als ze weeën hadden. Dus Aquarius, als het begint ga je gewoon buikdansen..
ik vind het ook niet zo geschikt voor kinderen eerlijk gezegd, sorry ziet er heel grappig uit, maar zou liever niet willen dat mijn dochter nu al zo zou dansen. (shakira is toch bijvoorbeeld sexy en bij haar denk ik niet direct aan bevallen, al geloof ik best dat de oorsprong daar ligt)
Tja wel grappig, maar ik deel de mening dat ik t ook niet echt voor kids vind, wat de oorsprong ook is, ik denk dat men t tegenwoordig toch met erotiek linkt.
wel grappig om te zien maar om haar nou zolang te laten buikdansen. je hebt van die gekke ouders die alles er voor doen om hun kind zoals dat meisje dus op tv te krijgen inplaats om verder te denken wat het kan invloeden. (hun jeugd)
Het is een turks kindje, die kinderen hebben zowiezo al een heeel goed ritme in zich. maar dat had ik ook nog nooit gezien.
Wat een schatje! Ik merk dat de meningen hier aardig verdeeld zijn en ik durf het bijna niet te zeggen maar mijn stiefdochtertjes en hun nichtjes en vriendinnetjes zijn ook echte Shakiraatjes in het klein! Ik vind het fantastisch om te zien, maar het mag ook alleen maar binnenshuis hoor! De jongste staat in mijn album!
Ik vind het ook niet echt geschikt voor kinderen..goh is ze turks? Zo ziet ze er niet uit..vond het wel al op een turks programma lijken..ik ga even nog een keer kijken hehe