ooow leuk leuk leuk wie wilt er van mij een kaartje en naar wie ma ik mijn adres pben? mischien dan eindelijk iets anders in de bus dan die stomme huis aan huis bladen en reclame bladen
lol, nee, wel geld. Maar ik vind het een leuk initiatief hoor! Weer eens wat anders dan het gezeur overal op. Ben benieuwd hoeveel kaarten er gestuurd gaan worden
nee hoeft voor mij niet, ik probeer t op een andere manier. Bijvoorbeeld even kletsen met een oudere buurman of iemand in de wachtkamer. Of extra tijd nemen voor een verhaal van een collega enzo, eens een keertje oppassen voor een vriendin of mijn zus, deelnemen in een oudervergadering vh kdv, het gezamenlijke tuinpad ook eens aanvegen, een drol weghalen uit de steeg(terwijl ik geen kat of hond heb) Ik geef ook liever niet mijn mail (adres) want ik vind het wel prettig om anoniem te zijn. Maar dank je wel!
Super cool! Thnx voor de tip, heb me gister opgegeven! Ga dalijk kaartjes zoeken, echt iets voor mij om mee bezig te zijn. Mijn eerste kaartjes gaan naar amerika, finland en taiwan