Hoi Hoi Ik denk, doe het maar even in 1 topic... 1. mijn vriend en ik zijn allebei verzekerd bij VGZ, ik uitgeb. aanv. en hij basis. Nou wordt onze kleine meid automatisch meeverzekerd (ik dacht gratis) maar nu leek het mij makkelijk om 1 polis (dus 1 rekening) te hebben van ons drieen samen. Hiervoor heb je het gezin pakket. Is dit inderdaad makkelijker, en wie heeft het gezin beter pakket? qua vergoedingen zit er niet veel verschil tussen. 2. We hebben van het weekend een echte massief houten meubelset gezien, onbewerkt, dus de groeven zie je zitten. Hartstikke mooi... maar nou weten we het even niet meer... de prijs is 2.000,- en dan heb je een: -salontafel -eettafel -dressoir -tv meubel Is dit duur??? het is dus geen meubelset met een massieve look maar echt hout.
als het pakket van je vriend goed genoeg is voor hem, dan hoef je voor hem geen gezinspakket af te sluiten en kan hij gewoon basis blijven doen. Voor jezelf kun je kiezen voor het gezinspakket. Je kindje wordt automatisch meeverzekerd met de best verzekerde ouder als je beiden al bij VGZ zit "Kinderen jonger dan 18 jaar zijn gratis meeverzekerd. Zij krijgen standaard de basisverzekering van de hoofdverzekerde. Bovendien krijgen zij automatisch gratis dezelfde aanvullende verzekering als de volwassene die de meest uitgebreide aanvullende verzekering en tandartsverzekering heeft. Kinderen vanaf 18 jaar kunnen zelf hun verzekering samenstellen. " Je kunt het dus samen voegen -maar dan nog hoef je niet allebei het zelfde pakket te hebben. Op de site kun je een premiebereking maken en dan wordt het vanzelf duidelijk denk ik...
Hoi Thanks voor je reactie.... Ik had al op de site gekeken maar wilde toch even navragen. Voor wat betreft de meubels zijn we er ook al uit. Mijn vriend heeft net de koop gesloten. WHOEOEEOEOEOEO!!!!!
wij hebben het gezin pakket ook en je krijgt sowieso extra uren kraamzorg, bevalling in het ziekenhuis wordt 100% vergoed. Eigen bijdrage kraamzorg wordt 100% vergoed
Thanks voor de reacties Over de zorgverzekering moet ik nog maar eens over nadenken, Ik ben uitgebreid aanvullend dus voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit quq wat je vergoed krijgt, leek me alleen makkelijk om 1 rekening en 1 polis te krijgen. Meubels zijn inderdaad een goede koop geweest, mijn vriend heeft er voor 200 euro meer 4 stoelen bij gekregen t.w.v. 100 p/s. Aangezien we dit voor de eerste keer moeten kopen wisten we niet echt wat een goede prijs zou kunnen zijn.