Nou, wij hebben de sneeuw en de slee ook even uitgeprobeerd net Helemaal leuk, het sleeen, alleen niet als we stil stonden...
Wat ligt er overal veel sneeuw. Hier in z-o brabant (bij ons dan) heeft het bijna geen vlokje gesneeuwd, er ligt nog geen millimeter , dus wij moeten nog ff wachten op de eerste sneeuwfoto's
Mijn dochter had het ook erg naar haar zin... Mevrouw Eigenwijs wilde geen handschoenen aan en viel een paar keer, tja... toen merkte ze dat sneeuw toch erg koud is. Bekijk bijlage 37314
We hebben vanaochtend weer buitengespeeld in de sneeuw, en op een gegeven moment wilde Luca niet meer, ziehier de foto:
hahaha dat lipje PetraBr, hoe je dochter kijkt naar die berg is ook erg leuk Heerlijke foto`s.. Die van mamamuts vind ik ook funny.. Eigenwijs is ook wijs Eigenlijk zijn ze allemaal leuk!
Wat een leuke foto's allemaal! Hier ligt niet veel helaas. Maar kan morgen heel anders zijn! Dan ga ik ook foto's showen
Leuke foto's allemaal! Hier nog (redelijk) wat sneeuw...en ons Manneke Dean vh eerst erin en op de slee! In het begin een beetje onwennig er kon geen lachje vanaf, maar....uiteindelijk vond ie het leuk mits...we wel bleven lopen en niet stil gingen staan!
Wat een leuke foto`s allemaal.Jammer maar hier ligt helemaal niks!Ik had me er zo op verheugt om met mijn mannetje op de slee de sneeuw in te gaan.zeker als ik op tv als de mooie sneeuwbeelden en pret zie.Maar misschien komt het hier nog.
Oh wat heerlijk om al die leuke foto's te zien. Ons zoontje is helaas ziekjes, dus zijn niet buiten geweest. Hoop dit we dit deze winter nog eens mee maken dan ga ik ook leuke foto's showen.