Wat een mooie foto's allemaal!! Mijn dochtertje heeft vanmiddag even op de slee gezeten en vond het ook prachtig foto's volgen nog..
Wat een geweldige fotos krijg je toch met die sneeuw he!! Echt super leuk! Wij hebben ook de afgelopen dagen flink in de sneeuw gespeeld en Celeno vond het geweldig! In de sneeuwpak rennend door de sneeuw en dan 100x vallen hahaha
Sneeuwpop maken zaterdag, het was alleen nogal poedersneeuw dus ging erg lastig. Morgen nog eens proberen
Aahhww wat een schatje. Even offtopic, die filmpjes zijn echt leuk! Nathan zingt ook zo. Vooral dat poesje mauw. En dan het liefst dat wij de tekst zingen, en hij het laatste woordje Oh en Bumba is ook helemaal leuk. 'Bumba belieeee, kietsekietse kraaan' ( uuh dus het circus komt er aan ) Maar goed...
Oh, ik ben ook echt niet aardig, ik vond jouw foto's ook super! Vergeet ik dan gewoon te zeggen Heerlijk is dat hè dat zingen! Bij Eva wisselt het heel erg, wij moeten vaak meedoen (vooral de bewegingen, bij bv. visje en in de maneschijn). En soms wordt ze juist heel boos als wij mee gaan zingen . Zo grappig!
Hehehe monsters met deze leeftijd. Ja vooral die bewegingen. Maar soms blijft hij ook hangen. Zingt hij 10 minuten lang 'Poesje MAAAAUUWWWW, poesje MAAAAAUUUUWWWWW, poesje MAAAAAUUWW..... Dan ben ik wel even klaar met poesje mauw. Maar goed
Ik had zo graag gisteren of vandaag foto's in de sneeuw willen maken, maar mijn oudste heeft afgelopen zaterdagavond haar voetje gekneusd en haar scheenbenen bezeerd. Ik hoop dat het morgen al weer wat beter gaat zodat ik ze alsnog kan maken!
Nou nog niet van onze dochter maar zag vanmorgen in de wijk dat een aantal kwajongens een heel grote sneeuwpop van Shrek midden op de uitgaansweg van de wijk had gemaakt! Je kon er amper langs met de auto, tis eigenlijk wel lache, maar ook rotstreek, doe dat op het weitje ernaast... hahaha