Waar goede, warme babywantjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door taliaa, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Ha meiden,
    ik zoek voor mn meissie van die goede en warme babywantjes. Met of zonder duim. Ik bedoel dan niet van die gebreide of fleece, maar van dat spul waar wij vroegâh wanten en handschoenen van hadden. Waar je sneeuwballen mee kon maken en dan nog geen natte vingers;) snap je wat ik bedoel??? Of andere tips voor hele warme wantjes. Mijn meissie moet altijd mee op de fiets of in de wagen en het is nu wel héél koud, brrrrr.

thnx, Taliaa

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    er is niet zoveel denk ik , ik heb al 2 paar gekocht maar allebei gebreid en gevoerd van prenatal, ik heb bij best veel winkels gekeken. maar misschien bij wintersport zaak ofzo? maar die hebben geen kleine maatjes denk ik. maar houdt jouw meisje ze aan dan??

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.044
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb die van Barts. Wel fleece maar echt super. Ze doet ze ook niet uit. Dat spul wat jij bedoelt hebben ze volgens mij niet voor die kleintjes. Is denk ik nog te stug. En ook niet nodig toch? Of maakt ze al sneeuwballen ;) ?

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    haha, nee, maar die zijn water en winddicht....:) ik dacht dat dat wel handig was in de wagen en op de fiets...
    hmm, dan toch maar wat ze nu heeft en dan een maatje grote gaan kopen.... ik hoop dat ze ze aanhoudt!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    nou, wou toch even zeggen dat ik ze heb hoor! gewoon bij de H&M:) Later zag ik ze ook nog bij de Name-it. Heb wel 62-68 (ipv 86;)) gekocht, die bleven nl niet zitten:) maar ze zit er nu wel lekker warm bij!

Deel Deze Pagina