En maar blijven spugen.. vervolg/afsluiting..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Klijntjuh, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Als vervolg/afsluiting van dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/243495-maar-blijven-spugen-5.html
    (hij is gesloten, dus kan er niet meer in reageren..)

Andy zat nu een maand op Friso Allergy Care..
    Dit sloeg in als een bom, en sindsdien GEEN spugen, krampjes, verstopping, niezen, droge huid, snotterig, overstrekken, weinig slapen, hik, scheetjes enz. meer!

Maar dan komt het.. de provocatietest..
    Ik zag hier als een berg tegenop.. iets geven aan mijn kind waar hij zo ziek van is geweest!?

Maar oke.. Gister alles uitgelegd gekregen, en ik zou vandaag beginnen, en vrijdag voor een tussendoor controle komen.

Vandaag moest ik dan 10 ml gewone voeding(das echt 3x niks haha.. vooral in een breede-hals-fles leek het nog geen slok) vooraf aan zijn allergy-voeding geven.

Na de eerste keer viel het me al gelijk op dat hij met zijn boer, een soort kok-geluid maakte en tegelijk spuugde! Dat had ik al een maand niet meer gezien! (natuurlijk een mondje terug, maar dat loopt zegmaar rustig langs zijn kinnetje..)

Na de 2e x 10 ml (4 uur later) Kreeg hij een hele diepe pijnlijke hik :( Zo sneu.. ook werd hij helemaal niet lekker.. en was hangerig en scheeterig..

Na de 3e x 10 ml (weer 4 uur later) weigerde hij de fles.. Begon te GILLEN van de pijn.. Zijn buik was keihard, hij hield zich als een plank.
    Overgeven met kokhalsgeluiden, zure lucht, scheten, hik, het hele rataplan was er weer!!

Ik heb (zelf huilend en van slag) de huisartsenpost gebeld of ik kon stoppen met de provocatietest.. (was ook gewoon gestopt al zeiden ze dat het niet 'mocht'... maar ik wilde het netjes afronden zegmaar)
    Ze hoorde hem schreeuwend van de pijn gehoord op de achtergrond, en ja, uiteraard mocht ik stoppen..

Meneer heeft nog niet gepoept.. normaal heeft hij nu een poepbroek gehad..
    Hopelijk is hij er nu weer snel overheen!!
    Ik moest dit even kwijt..
    Het was ZO ZIELIG!! ik heb hem echt huilend over zijn buikje gewreven.. mijn arme knulletje..

Morgen maar even langs mijn eigen arts..
    Het lijkt mij iniedergeval duidelijk...

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wat zielig op dat moment, maar het is in ieder geval erg duidelijk... Fijne nu is dat het met die andere voeding hopelijk snel weer beter gaat, en dat hij dan lekker gezond en blij kan genieten van zijn flesje!!! Gelukkig maar, dat je er achter bent wat er aan de hand was!!!

3. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    Ja dat zeker! En gelukkig maar snel ook ;)

4. happymama

happymama Niet meer actief

eigenlijk niet normaal dat ze je dit laten doen zeg , je wist zelf goed waar t vandaan kwam die klachten toch ???
    waarom doen ze zoiets dan ?

hoop dat t snel verdwenen was ...

5. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Een povocatietest moest bij ons van de verzekering, anders word het allemaal niet vergoed. (wij hebben uiteindelijk geen test gehad omdat de ka dat niet wilde en zij heeft een verklaring voor de voeding gegeven)

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja, ik snap het ook wel, alhoewel ik dit wel een extreem geval vind. Dan had je na 2 keer toch wel kunnen stoppen ook, je weet genoeg! Groot gelijk dat TS de arts toen gebeld heeft!

7. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    De Kinderarts mag wel H.A. of Pepti voorschrijven, maar geen Allergycare is mij verteld. Dit moetst via de huisarts. En die mag pas een verklaring geven na de test idd..

Het gaat gelukkig al weer beter, hij heeft de hele nacht nog gewind en geboerd, maar vanochtent gelukkig al weer gepoept.
    Hij is ook niet meer beroerd nu gelukkig!

8. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Aaa wat erg zeg, ik zat hier bijna in tranen van alleen het lezen al, wat zielig zeg en je zal je wel PIEP gevoeld hebben.

Maar nu ben je er dus vanaf? Lekker genieten dan.

9. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    Ja precies.. Het is net alsof je vergif toedient.. en dat vrijwillig :(

Maar het is nu voorbij! en lekker genieten!

10. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Fijn dat het weer beter gaat! Het is verschrikkelijk om je kleintje zo te zien...

Deel Deze Pagina