Beetje Rood Bloed Verlies....

Discussion in 'Zwangerschap' started by luanaforever, Jan 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luanaforever

Jan 15, 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    Hallo mensen...

Ik heb even een vraagje. Ik weet niet of iemand van jullie dit herkent maar ben er wel een beetje bang voor.

Ik ging net (een paar minuten geleden) even naar de wc om even te plassen en toen zag ik drie plekjes bloed. ik weet niet wat ik er mee aan moet. kan iemand mij misschien vertellen wat het misschien kan zijn?

liefs sandra

2. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ben je zwanger? en hoever?

bij mij was het waarschijnlijk een gesprongen adertje... ik heb mijn vk gebeld en kreeg een echo

3. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoever ben je zwanger?

4. luanaforever

Jan 15, 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    Ik ben 4 weken zwanger volgens de vk...

ben best wel bang eigenlijk... heb het niet gehad met mijn eerste zwangerschap

5. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het zou kunnen. Ik heb ook last gehad van wat bloedverlies. Ik zou het even aankijken. Heb je er dit weekend nou weer last van en krijg je er flinke krampen bij, dan zou ik even bellen. Anders zou ik maandag even een vk bellen en dan de situatie uitleggen, krijg je misschien wel een vroege echo. Maar 4 weken is wel vroeg voor een echo, dan zie je nog niet zoveell. Het is even afwachten denk ik. Maar nogmaals, het hoeft niks te zijn.

6. luanaforever

Jan 15, 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    oke dank je wel...

ik zal jouw advies opvolgen en maandag de vk bellen...

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik had 2 weken geleden ook echt veel bloed! brokjes en gewoon bloed ... Paniek..
    Bleek een heftige blaasontsteking...

8. luanaforever

Jan 15, 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    ow jee... nou dat is ook niet echt een lekker gevoel dan.

ik verlies nog steeds een beetje bloed. soms met een beetje menstruatiepijn.. niet echt hevig ofzo hoor.. een heel klein beetje maar...
    ik hoop dat er nix aan de hand is.. maar ik blijf hopen :)

9. oumdjoedjoe

Jan 19, 2009
    10
    0
    0
    amsterdam
    waarom bel je nu niet gelijk?

ik zou echt niet weten wat te doen man.

10. luanaforever

Jan 15, 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    ik heb eerst de huisartsenpost gebeld om te vragen of zij wat wisten maar die zeiden dat het nutteloos was om een echo te doen met 4 weken... en mijn verloskundige zei eigenlijk hetzelfde... maar het bloeden is vanavond wel een beetje minder geworden... ik kreeg er vanochtend ook een klein beetje krampen bij... misschien dat ik maandag nog een keer even bel naar mijn verloskundige... vinnut wel een beetje eng... wat denken jullie dat ik moet doen? naar het zkh ofzo?

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    lieverd in het ziekenhuis kunnen ze ook weinig voor je betekenen ben ik bang...
    ga lekker vroeg naar bed en probeer je niet al te druk te maken (hoe moeilijk ook).
    bloedverlies betekend niet altijd meteen dat t mis is.. Ik zal voor je duimen dat alles goed is.

12. luanaforever

Jan 15, 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    oke... ik zal het rustig aan doen... net als jij zegt, het zal wel moeilijk zijn... maar ik heb goede steun om me heen :) en hier ook :)

13. luanaforever

Jan 15, 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    Ik ben misschien een zeur, maar ik wil jullie tog nog even op de hoogte houden als jullie het niet erg vinden... Ik heb nog steeds bloedverlies... rood van kleur met kleine stolseltjes... de lichte kramp onderaan me buik is nu naar me onderrug gegaan... ik denk ik hou jullie even op de hoogte :)

liefs, sandra

14. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Hoe is nu?

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik zie in een ander topic dat ze waarschijnlijk toch een MK heeft gehad volgens mij..

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
  17. luanaforever

Jan 15, 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    Ja hallo meiden...

Ja ik ben een tijdje afwezig geweest.. Ik heb namelijk op 23 januari een MK gehad... Helaas... Het mocht niet zo zijn... Maar geen getreur.. Er komt een dag dat er wel iets zit :D Ik heb een echo gehad op 6 februari en daar was niks te zien... Ik zou toen 5 weken zwanger zijn... Heb na het bloedverlies een test gedaan en die was negatief...

Bij deze zijn jullie op de hoogte van wat er is gebeurd.. Sorry dat ik even niet aanwezig was een tijdje...

Liefs, Sandra

18. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Oh jakkes meid!

Succes met de volgende ronde!