Heb er de laatste dagen iets minder last van, maar vorige week kon ik zomaar huilen. Letterlijk om niets. Moest vaak een brok in de keel wegslikken. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik het ook een hele tijd gehad, was toen ook heel veel met de dood bezig. Ineens beseffen dat je ouder wordt, en dat je ouders een generatie opschuiven. Dat soort dingen. Zolang je erover kunt praten, en het niet de hele dagen constant hebt, niet kunt werken en écht nergens meer de lol van in kan zien, is het volgens mij normaal.
Dat zal ook wel , maar mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden zelfmoord gepleegd na een depressie dus voor mij kwam er vanalles extra bij... vandaar dat ik blij ben met de bevestiging dat het niet aan mij ligt maar aan mijn hormonen...
Bij mij valt het janken wel mee. had wel verwacht wat blijer te zijn maar kan helemaal niks hebben, ben moe, ben misselijk en maak me alleen maar zorgen dat het bij mij toch niet goed zit. Aafjes, hopelijk gaat dat gevoel snel weg en kunnen we gewoon gaan genieten.
Hihihi, toen ons zoontje geboren was, dacht ik: zo, nu is het klaar, maar nee hoor, toen hij een maand of tien was, ging het bij mij pas over! Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang. Sterkte d'r mee!
Heel herkenbaar! En ja, ook bij het kleine huisje op de praire....erg he? Dit weekend nog heb ik het 2 keer gehad, ik had een cake gebakken en had bedacht dat mijn ouders wel langs zouden willen komen om een stukje cake te eten. Maar ze waren druk en konden niet, nou toen was het hek van de dam.... En ook een keer toen mijn moeder op ging hangen aan de telefoon, omdat ze verder moest. En inderdaad dat hele intense diepongelukkig voelen, alsof het lijkt dat het nooit meer overgaat..... Gelukkig begrijpt mijn vriend het wel. Hij vraagt altijd wat er is en dan zeg ik dat ik het weer heb en dan troost ie me alleen en laat me lekker uithuilen.
Ik heb me zo rot gevoeld en mezelf wijs gemaakt dat het hartje niet meer klopte zo erg dat ik vandaag een spoed echo heb gekregen omdat ik het niet meer hield van het huilen stressen om helemaak niets. De echo was gelukkig goed en voel me weer helemaal top, maar erg bang dat het weer terug komt. Succes en hopelijk gaat het snel over