en maar malen....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sjaam, Mar 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    wie herkent dit..

Sinds 4 nachten lig ik al de hele nacht wakker. Rond een uur of 2 word ik wakker om te plassen en kan vervolgens niet meer slapen. Ik lig alleen maar te denken en te malen...
    redden we het allemaal wel met geld.
    Kan ik het wel voor een baby zorgen,
    hoe gaan we het doen als oma`s niet meer kunnen oppassen,
    moet de babykamer niet zijn,
    straks heb ik echt een rot bevalling,
    Ik hoop dat alles goed is met de kleine.....aaaaahhhhhhh

Ik word er helemaal gek van, want ik werk ook gewoon nog 36 uur per week.

wie herkent dit eneeee tips zijn welkom.

2. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Herkenning alom ;) (ook al is het hier een derde kindje, je blijft een mama ;) in wording), tips :rolleyes: ietsje minder :) .Probeer het van je af te gooien ;) , feit dat je maalt is teken dat je er erg mee begaan bent en dat is goed maar je kan ook overdag malen ;) . Als ik 'het' krijg 's nachts probeer ik even iets anders te doen, nog een keerjte gaan plassen :rolleyes: , boterhammetje eten :) , nog eventjes iets luchtigs lezen, en dan terug proberen te slapen.

3. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hier ook nachten wakker, plassen en dan niet meer in slaap kunnen komen...
    Idd malen en denken, ook nog eens krampen in mijn benen en een zere rug die het allemaal niet makkelijker maken :(

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier valt het nu wel mee. Ik heb het wel gehad en je weet maar nooit wanneer en of het terugkomt :(
    Tip: leg een boekje naast je bed en een pen. Schrijf daar je zorgen van je af.
    Dwing jezelf het niet te doen. Overdag ( of s nachts) mag je een kwartier lang alleen maar piekeren, maar daarna niet meer.
    Schrijf op wat je nog moet regelen en deel dat in in de tijd dat het moet gebeuren (er zijn natuurlijk dingen die nu nog niet perse hoeven te gebeuren maar over een maand bijvoorbeeld wel) dat ruimt ook op als je dingen van een lijst kan afstrepen'

Deze tips heb ik gelezen dat dat kan werken en ik hoop dat je er wat mee kan.

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Jep, heb ik ook. Erg hevig op dit moment. Helaas :)

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Hier ook nog zo'n piekeraar. En dan wil je eindelijk gaan slapen, komt het maagzuur opzetten;)

Share This Page