ik ga naar disney maar waar mag ik in met 8 weken en 4 dagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door staartje, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik ga morgen naar disney en ik ga graag in zo veel mogelijk maar waar mag ik in ? :(:
    veel dingen waar bij staat dat als je zwanger bent niet in mag maar die zijn erg rustig misschien niet als je hoog zwanger of een flinke buik hebt
    maar ik heb niet een giga buik

al :D vast bedankt

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
  3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Met 8 weken mag je alles nog doen hoor! Je kindje zit dan nog zo laag achter je schaambot, daar kan niets mee gebeuren ! Ik had het met 10 weken bij de vlos nagevraagd en die was verbaasd dat ik het idee had ik -op dat moment- in bepaalde dingen niet in zou mogen...
    Hoewel ik me voor kan stellen dat je misschien iets sneller misselijk wordt... en voor het idee, dat het misschien niet zo'n fijne gedachte is, dat er toch wat angst zit, vanwege die waarschuwingsbordjes overal.

Als je twijfelt, bel je vlos nog even!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zelf ben ik bij mijn eerste met 9 wk naar walibi geweest en in alle achtbanen geweest. heb alleen zelf de misselijk draai dingen voergeslagen dat zag ik neit zo zitten. maar het is dus echt je eigen gevoel. je kan makkelijk overal in. als je ook er eens op googled (heb ik toen gedaan) dan zie je ook staan dat die bordjes er alleen staan voor het pretpark om hun te beschermen dat mocht er wat misgaan je hun niet kunt aanklagen zeg maar. verder is het zo dat pas je er nog in en voel je je erzlef goed bij dna is het geen punt.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

in disney kan je een pastpass halen voor bepaalde zwangerschaps attracties. Dan mag je sneller erin en hoef je niet in de lange rij te wachten. Bij de ingang moet je er even om vragen volgens mij kon je je bij de town hill aanmelden. Ik ben met 12 weken gegaan en alleen in de veilige dingen gestapt.
    Oja met de parade mag je gewoon vooraan staan op een rustige plek. Heerlijk als je je duizelig begint te voelen.
    Neem wel even iets mee van de vk waarop staat dat je zwanger bent.
    Je mag dus dan alleen niet meer in de dingen waar banden je buik omklemmen! Er staan bordjes bij.
    Ik zou dus gewoonweg niet in die dingen gaan. je kan je voor je kop slaan als er toch wat gebeurd.

Deel Deze Pagina