Ik had afgelopen zaterdag mijn eisprong en we hebben dus vrijdag en zaterdag goed ons best gedaan Nu weer 2 weken wachten.... Spannend. Meer vrouwen die afgelopen weekend hun eisprong hadden en mee wachten? ALS het nu raak zou zijn zou het in 2 opzichten niet handig zijn. De uitgerekende datum is dan een dag voor mijn schoonmoeders verjaardag. En ik zou de bruiloft van mijn collega moeten missen... Zul je net zien dat het juist deze maand gelukt is! (en dat hoop ik ook, wil wel graag een zomerkindje aangezien de rest in de koudere maanden jarig is). Twee weken kunnen lang duren he
Ik heb volgens mij ook zaterdag m'n eisprong gehad. De hele dag buikpijn gehad, soort van menstruatiekrampen. Die waren gister weer weg, dus ik gok op m'n ei op zaterdag. Wij hebben donderdag voor t laatst geklust. Dus hoop dat dat genoeg en op tijd was! Nu inderdaad wachten maar deze maand ben ik er om de een of andere reden makkelijker mee!
Ik zou vandaag m'n ei moeten hebben, maar ik voel er nooit iets van... Hebben braaf geklust eind vorige week en gisteren, nu vanaaf nog een x voor de zekerheid... En dan inderdaad weer de wachtweken in. Ik denk niet dat het raak zal zijn met mijn voorgeschiedenis, maar proberen kan altijd!
Hoezo zou het ' niet handig zijn'? Beetje vreemde uitspraak. Een kindje is als het goed is zeer gewenst, of iemand nou jarig is of trouwt :s
Ik heb ook vandaag mn ei als het goed is, dus ook fijn geklust de afgelopen week, gister en hopelijk vanavond nog een keer . En dan maar weer wachten ja, elke keer probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn maar als de nod nadert, komen de kriebels weer. En ik hoop dat mn LF wat langer duurt, die is nu telkens maar 9/10 dagen.
mijn eisprong zou via de calculator vandaag moeten zijn maar testen al 6 dagen maar hij is er nog niet..dus even doortesten. Ik heb er verder een heel goed gevoel over..we zeiden al het zou echt leuk zijn als het in augustus geboren word (vind ik gewoon een hele mooie maand) zitten nu in de 3de maand dat we het proberen.
Natuurlijk super gewenst, daarom zeg ik ook dat ik het juist wel hoop, ook omdat ik augustus een mooie maand zou vinden. Maar de verjaardag vj kind gelijk met zijn/haar oma zal in de praktijk toch niet handig zijn? Denk dat niemand daar op hoopt, je gunt je kindje toch zijn eigen dag op zijn verjaardag? En collega leef ik elke week mee naar haar bruiloft, zelfs de jurk al gezien. Is toch leuk om dan ook bij de grote dag te zijn? Natuurlijk is het bijzaak maar vandaar mijn 'het zou niet zo handig zijn'... Ik had het misschien tussen aanhalingstekens moeten zeggen, ik was even vergeten dat sommigen hier alles wel heel letterlijk en serieus opvatten... Eerst maar eens afwachten of ik ook werkelijk zwanger ben!
En........... het is gelukt!!!! Alsof ik het voorspelde... en ik ben SUPERblij dat we een augustuskindje verwachten, mocht alles goed gaan! Ik hoopte zo op een kindje in de zomer!!! Blij blij blij En nu duimen dat alles goed blijft gaan!!