Hallo, Wij wilden graag een afspraak maken bij dr papa in Amsterdam. Omdat ik mijn termijn niet precies weet wilde ik daar nog even mee wachten. Nu zie ik op de site dat je online een afspraak kunt maken, maar er voor de maand mei helemaal geen mogelijkheden zijn, of dat het helemaal vol zit?? Iemand enig idee of er in Amsterdam nog een andere goede zit die de geslachtsbepaling vanaf 14 weken doet? (Of iets dichter bij friesland in de buurt mag ook)
Ite boerema vragen naar Sara (volgens mij heet ze zo weet het ff niet zeker meer) zij is verschrikkelijk leuk!
piepklein (Leeuwarden) doet geslachtsbepaling vanaf 16 weken, je zou eens kunnen bellen of hij het ook iets eerder wil doen..
centrumsam in Amstelveen vanaf 15 weken en ze doen het erg uitgebreid en leuk!! Zit in het amstelveens ziekenhuis en doen ook nekplooimetingen en 20 weken echo's
Ite boerema is wel leuk dus? Het is voor ons 1 uur rijden. Is het de moeite wel?? We willen het wel gaan combineren met een etentje en zo anders is het een erg lange reis voor iets korts
Ik vond haar echt onzettend lief! Ik kreeg trouwens bij de geslachtsecho voor 50 euro wel een stuk of 8 foto's mee. Ze nam absoluut de tijd hoor maar als je kiest voor een geslachtsbepaling moet je niet denken een half uur in de stoel te liggen dan moet je kieze voor een 2d echo bijvoorbeeld. Ite boerema zit in een best leuk buurtje. Met mooi weer kun je daar lekker wandelen beetje winkelen terrasje pakken. Ik vond het erg leuk maar ja ik woon wel op 10 minuten rijden. Of ik er meer dan uur rijden over zou hebben weet ik niet denk het niet maar ik ben ook bij de o zo beroemde drs papa geweest en of ik daar zo lang rijden voor over heb? Nee denk het ook niet. Maar denk dat dat meer aan mijzelf ligt hoor en absoluut niet aan hun. Ik vind het geweldig om ons kindje te zien, maar ben niet overdondert door de beelden. Het is heel erg mooi! Maar ik ben meer van het echt ik ben pas overdondert als ik mn kindje in mn armen heb.