Binnenkort verschijnt er in fanity fair een foto reportage van suri met haar ouders. Er gingen enige tijd geruchten dat hij meisje niet zou bestaan omdat er geen foto's geplaatst werden. Op de startpagina van ilse onder het kopje achterklap is een foto van haar te bewonderen. Een erg knap meisje vindt ik zelf!!!!
Nou meis, vergis je niet, ze is al 5 maanden a.s 18e september....ze is geboren op 18 April! Tijd gaat sneller dan je denkt.
Ik vind dat haar zo raar. Het is net of ze een pruik op heeft. Vooral die foto waar ze met zijn drie opstaan...
Hahaha, nou dat is dan wel een klein pruikkie! Ik vind 'r een beetje oosters uiterlijk hebben. ( trouwens Senseemillia, dat was je 1000ste bericht meid )
Oh hahaah ik zie het! Jee het gaat snel zeg zo. Ik zie ook ineens dat ik een vip member ben...hahah toe maar. Maarreh..pruikkie is het heh. Kijk maar naar dat stuk haar op haar voorhoofdje is ook lichter..
In Amerika geloven de meeste mensen nog steeds niet, na het zien van de foto's, dat dit Suri is Ik vind haar zo veel op Tom en Katie lijken dat er wat mij betreft geen twijfel mogelijk is. Roddels doen nou de ronde dat ze iemand een som geld hebben betaald om met hun kind te mogen poseren. Sorry hoor maar hoe komen mensen op zulke dingen? Geen miljoen die ik zou aannemen om mensen te doen denken dat mijn kind van iemand anders is. Beroemd of niet, ik ben nu al super trots op het feit dat dit MIJN kindje is! En ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt. Ik vind het ook zo vervelend voor Tom en Katie dat ze al die dingen over hun dochter, waar ze met alle recht trots op zijn, moeten aanhoren. En natuurlijk verlies je je privacy als je voor het hollywood leven kiest maar dat geeft anderen niet het recht om zulke verschrikkelijke dingen te zeggen over je kind.