Een jonge vrouw van 31 die nu 8,5 jaar een relatie heeft waarvan 4.5 getrouwd wil zich voorstellen op deze site. Sinds dat ik in aug. een miskraam heb gehad kijk ik regelmatig op deze site. Ik ben er toen achter gekomen dat het fijn is om ervaringen van andere te lezen ookal is iedere ervaring anders. Het heeft mij toen geholpen. De zwangerschap was niet gepland, maar is sinds die tijd een onderwerp van gesprek geworden en WIJ hebben een maand geleden besloten ervoor te gaan! Super leuk allemaal en spannend! Er gaan allerlei vragen door mijn hoofd van; hoelang zal het durenvoordat ik zw ben?, gaat het wel lukken?; wanneer ben ik eigenlijk vruchtbaar? etc. Ik kijk uit naar deze spannende tijd..... iedereen fijn feestdagen gewenst en een goed 2009!
Sinds vandaag heb ik me aangemeld, en bij het lezen van je bericht moest ik je een 'geluks groet' komen brengen voor het aankomende nieuwe jaar. Ik wens jou en je partner een vruchtbare, maar vooral succesvolle zwangerschap toe in 2009! Groetjes!