Na 29 weken zwangerschap, een slecht werkende placenta en zwangerschapsvergiftiging is onze dochter op 11.05.'13 om 17:24 door een spoedkeizersnede in het LUMC geboren. Jill Sophie Jill woog bij de geboorte 880 Gram en was 33 Cm, Qua groei liep ze onderhand 4 weken achter. Ze doet het zo ontzettend goed, ze had alleen wat zuurstofhulp (Cpap) nodig maar daar is ze inmiddels alweer ruim 60 uur vanaf, haar darmpjes werkte in het begin niet helemaal mee maar naar een dag of 2/3 was dit weg... Nu hopen dat ze wat babyvetjes gaat kweken zodat ze naar het ziekenhuis 5 minuten verderop mag, het LUMC is namelijk 50 minuten rijden voor ons. We zijn zo ontzettend trots op ons meisje!!
Lieve Miss C, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jill!!! Wat fijn dat ze het zo goed doet!! Sterkte de aankomende tijd en probeer goed uit te rusten! Liefs
Gefeliciteerd met jullie dochter..... Wat knap dat ze het zo goed doet!! Hopelijk mag ze snel naar huis ....
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Wat fijn dat ze het nu zo goed doet! Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk is ze gauw sterk genoeg zodat ze wat dichterbij jullie is en natuurlijj snel thuis!!
Van harte met jullie wondertje! Want dat is ze echt, als ze met 29 weekjes ter wereld komt...ik heb hetzelfde meegemaakt met ons dochtertje. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd, het zal af en toe niet meevallen..maar geniet van dit mooie geluk!
Och lieve meid wat lees ik nu. Wat goed dat ze het zo super doet. Maar het is een heftige tijd Na de MMM hoop je op een bevalling en de roze wolk, je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Jullie doen het super!
MissC, van harte gefeliciteerd met jullie dappere meisje. Ik hoop dat ze snel gaat groeien en dichterbij in het ziekenhuis mag komen te liggen. En dan over een tijdje gezond mee naar huis!
Gefeliciteerd!! Fijn dat het goed gaat met haar! maar ook een heftige fase voor jullie!Veel sterkte in alles en voor jezelf ook veel rust en beterschap!
gefeliciteerd met jullie meisje ik hoop dat ze het super blijft doen mijn duimen draaien en zal kaarsje branden
Gefeliciteerd. Veel sterkte nog. Hopelijk mag ze over niet al te lange tijd mee naar huis. En dan lekker gaan genieten.